آغاز به کار نهمین نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی

نهمین نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی دقایقی پیش در بندر عباس آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هدف از این رویداد که با حضور شهرداری‌ها ، دهیاری ها و معاونت عمرانی استانداری های کشور برگزار شده است انتقال تجربه میان مدیران شهری کشور است.

همچنین شهرداری ها با ارایه فرصت‌ها، طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و کوچک سرمایه‌گذاری شهری در این نمایشگاه در جهت جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تلاش خواهند کرد.

این نمایشگاه که متشکل از ۱۲۸ غرفه است ۷۵ درصد آن را شهرداری ها و ۲۵ درصد شرکت های خدمات شهری هستند. برخی از تجهیزات و ماشین آلات تولید شرکت‌های داخلی نیز امسال برای نخستین‌بار در نمایشگاه ارائه می‌شود.

 در نهمین نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی، شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه ضمن حضور در نمایشگاه از پروژه‌ها و طرح‌های مختلف حوزه‌های فضای سبز، زیباسازی، مبلمان شهری و تجهیزات پارکی، ترافیک و حمل و نقل شهری بازدید خواهند کرد و هچنین فرصت‌های ویژه سرمایه‌گذاری شهر خود را برای مشارکت به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ارائه می‌کنند.

به گزارش ایمنا، صبح امروز نیز همایش مدیریت شهری و روستایی با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، رییس سازمان مدیریت بحران و شهرداران کلانشهرها برگزار شد.

کد خبر 368278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.