زندگی من چون چشمه ای در آن فرو ریخته....

اگر زندگی من به درد کسی یا چیزی خورده باشد، آن کس یا آن چیز، من نبوده ام. پس کدام چاه بی پایان یا کدام صحرای تمام نشدنی بوده است که زندگی من چون چشمه ای در آن فرو ریخته و سرنوشت آن، فرو افتادن از بلندی و فرو رفتن در خاک بوده است.

میثم یوسفی، شاعر و ترانه سرای جوان کشورمان، با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشته است:

اگر زندگی من به درد کسی یا چیزی خورده باشد، آن کس یا آن چیز، من نبوده ام. پس کدام چاه بی پایان یا کدام صحرای تمام نشدنی بوده است که زندگی من چون چشمه ای در آن فرو ریخته و سرنوشت آن، فرو افتادن از بلندی و فرو رفتن در خاک بوده است. فقط تنهایی است که مرا با هزاران تنهایی دیگر می پیوندد. بخشی از یک شعر بلند.

مارال فرجاد، با پست کردن ویدیویی از کتاب مصوری که پیام ایرایی از پرتره هنرمندان تهیه کرده است، در اینستاگرام خود، مخاطبان را به خرید این کتاب دعوت کرده است:

حمایت برای خرید این کتاب، حمایت از تلاش مولفش برای تمام سال هایی است که تلاش کرد این اعتماد سازی را در بین هنرمندان کسب کند. با خرید این مجموعه نفیس که ارزشش را از کسانی دارد که قبول کردند و جلوی دوربین حضور یافتند. مطمئنیم امید به شما برای حمایت از این اثر فرهنگی ، امیدواری درست و به جایی است. شما همیشه برای ادامه دادن بزرگترین انگیزه هستید.

میلاد کی‌مرام، ویدیویی از تازه ترین قسمت از سریال ممنوعه را در صفحه اختصاصی خود قرار داده و آورده است :

اگه یه زن همزمان به دو نفر بگه دوست دارم، حتما به یکیشون داره دروغ میگه، نظر شما چیه؟

قسمت جدید ممنوعه فردا منتشر میشه. سپاس که حمایت میکنید و قانونی میبینید. ما هم تمام تلاشمونو میکنیم که بهترین کیفیت رو ارائه بدیم براتون. باشد که ذره ای از حمایت شما جبران بشه. میدونید که با وجود شما معنی میگیریم. اصالت، وجود شماست. شمایید که به هر چیزی اصالت میدید.

نعیمه نظامدوست هم با پست کردن تیزر سری جدید محله گل و بلبل در اینستاگرام خود، خبر از پخش مجدد این مجموعه داده است:

دوستان بالاخره قسمت های جدید محله گل و بلبل از امروز، تقریبا ساعت هفت بعد از ظهر ، هر روز از شبکه دو پخش میشه، ببینید و از ما حمایت کنید. رای دادن به ما رو فراموش نکنید. چون حمایت شما از کار ما و کودک باعث میشه کارهای خوب این شکلی ساخته بشه.

نیکی کریمی ، ویدیویی از مراسم تجلیل از حمایت هایش از زلزله زدگان کرمانشاه را در اینستاگرامش منتشر کرده و آورده است:

ممنونم از کمپین مهربانی جوانرود که امروز خستگی سال گذشته را از تن من و همکارانم به در کرد. ممنون از همه شما که کمک کردید و من به نیابت از شما جلو رفتم. خانه فرهنگ کودکان و نوجوانان در سرپل ذهاب آماده و تحویل کانون پرورش فکری کرمانشاه شد. باشد که همه و تک تک ما برای فردای بهتر گام برداریم. یادی هم بکنم از همه خانم ها و آقایانی که دست روی دست نگذاشتند و بلند شدند و عمل کردند. میدونم که به زودی شاهد نتیجه کامل کار آنها هم خواهید بود. خانم نرگس کلباسی، خانم الهام پاوه نژاد و آقایان علی دایی و زیبا کلام.

کد خبر 368257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.