طرح‌های پیشنهادی  احداث"پردیس نمایشگاهی زیست محیطی" بررسی می‌شود

جلسات نهایی فاز طراحی پروژه راه اندازی پردیس نمایشگاهی زیست محیطی شهرداری اصفهان به پایان رسید؛ پس از تصمیم‌گیری در مورد طرح‌های پیشنهادی این تیم‌ها، طرحی که از جانب کارشناسان بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده باشد، برای اجرا انتخاب می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، یکی از رویکردهای مهم این سازمان و سازمان‌های مرتبط با مسائل زیست محیطی، آموزش و فرهنگ سازی در جامعه است در این راستا راه‌اندازی نخستین فرهنگسرای زیست محیطی کشور در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفت.

در این راستا جلسات کارشناسی با حضور  پنج تیم مشاور طراحی، نمایندگان سازمان حفاظت محیط زیست، معاونت خدمات شهری، معاونت فرهنگی اجتماعی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان برگزار شد.

در این نشست‌ها، نمایندگان هر تیم به ارائه طرح‌ها و پیشنهادات خود برای چگونگی اجرای پروژه پردیس نمایشگاهی زیست محیطی پرداختند و در ادامه به سوالات نمایندگان سازمان‌های مختلف در مورد طرح‌ها پاسخ دادند؛ پس از تصمیم‌گیری در مورد طرح‌های پیشنهادی این تیم‌ها، طرحی که از جانب کارشناسان بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده باشد، برای اجرا انتخاب و سپس برای تعیین شرح خدمات آن مناقصه برگزار و عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

هدف از راه اندازی این پردیس نمایشگاهی، ارائه آموزش‌های مرتبط با حوزه مدیریت پسماند از طریق شیوه‌های تصویری و خلاقانه در قالب یک پردیس نمایشگاهی است.

کد خبر 368256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.