برگزاری همایش آرایش بافت مسکونی شهرها در اصفهان

مدیر مرکز اصفهان شناسی گفت: همایش آرایش بافت مسکونی شهرها از منظر تئوری شکل و فرم خوب محله (با تکیه موردی بر شهر اصفهان) با همکاری مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل برگزار می شود.

رضوان پورعصار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این همایش آرایش بافت مسکونی شهرها از منظر تئوری شکل و فرم خوب محله مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛ این همایش با حضور پروفسور محمدرضا پورجعفر پژوهشگر، محقق برجسته و استاد دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به محتوای این همایش ترجیح دادیم زمان اجرای آن در این زمان قبل از فرارسیدن نوروز باشد، زیرا تلاش شهرداری اصفهان هر ساله برگزاری طرح هایی هماهنگ با نوروز است.

مدیر مرکز اصفهان شناسی با بیان اینکه موضوع اصلی در این همایش، آرایش بافت مسکونی شهرها است، گفت: با توجه به ویژگی محله محوری اصفهان این خصوصیت در همایش مورد بحث قرار می‌گیرد؛ همچنین هسته اصلی تشکیل دهنده شهر هم مورد سنجش واقع خواهد شد.

به گزارش ایمنا، زمان برگزاری همایش آرایش بافت مسکونی شهرها -پنجشنبه دوم اسفندماه- از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در مکان کتابخانه مرکزی است که حضور در این همایش برای عموم آزاد و رایگان است.

کد خبر 368251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.