نوروزی: کسب تجربیات، راه رسیدن به شهر ایده آل را هموار می‌کند

شهردار اصفهان گفت: دریافت نقطه نظرات بخش‌های موفق مدیریت شهری می‌تواند در اداره بهتر شهرها و رسیدن به شهری ایده‌آل نقش مؤثری داشته باشد.

قدرت الله نوروزی در حاشیه نهمین همایش مدیریت شهری و روستایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: ایجاد تعامل بین دیدگاه‌های شهری شهرهای مختلف کشور و تبادل نظر پیرامون مدیریت تخصصی شهرها از مهمترین اهداف برگزاری همایش مدیریت شهری و روستایی در بندرعباس است، به طور حتم شنیدن و دریافت نقطه نظرات بخش‌های موفق مدیریت شهری می‌تواند در اداره بهتر شهرها و رسیدن به شهری ایده‌آل نقش مؤثری داشته باشد.

وی با بیان اینکه در همایش مدیریت شهری و روستایی، کارشناسان درباره شهرهای هوشمند نقطه نظرات خوبی را مطرح کردند، افزود: در این همایش هم‌چنین یکی از کارشناسان درباره وصول مطالبات شهرداری ها از دولت سخنرانی و شهرداری اصفهان را به عنوان نخستین شهرداری موفق در این گونه اقدامات معرفی کرد و از شهرهای دیگر خواست که مسیر شهرداری اصفهان را ادامه دهند.

شهردار اصفهان اضافه کرد: نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی بعدازظهر امروز افتتاح خواهد شد، سپس گردهمایی شهرداران مراکز استان ها و گردهمایی معاونان عمرانی استانداری‌ها برگزار می‌شود.

نوروزی ادامه داد: در راستای برگزاری همایش مدیریت شهری و روستایی قرار است گفتگوهایی صورت گیرد تا شهرداران شهرهای مختلف کشور از تجربیات هم اطلاع پیدا کنند، این مهم راه رسیدن به شهر ایده آل را هموار می‌کند.

کد خبر 368230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.