سریال دستگیری ها؛ از اوقاف تا دلالان ارزی

سریال دستگیری شش نفر از عوامل حادثه تروریستی زاهدان، دو مسئول اوقاف شمیرانات و ۲۰ دلال ارزی در تهران، از مهم‌ترین خبرهای بسته اجتماعی امروز است

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح رعد در پلیس پیشگیری پایتخت اجرا شد، اظهار کرد: ‌از ماه‌ها پیش طرح ویژه برخورد با دلالان در پایتخت اجرا شد و در حال حاضر بیش از ۱۹۰ دلال ارزی در زندان هستند.

وی افزود: پس از دریافت گزارش‌هایی از فعالیت تعدادی از دلالان در نقاط مختلف شهر تهران، صبح امروز در عملیاتی ۲۰ نفر از این افراد دستگیر شدند و در صورتی که فعالیت دلالان ادامه داشته باشد قطعا پلیس اقدام به برخورد با آنان خواهد کرد.

دستگیری شش نفر از عوامل حادثه تروریستی زاهدان

حجت الاسلام علی موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان اظهار کرد: شش نفر از عوامل حادثه انتحاری در محور خاش_زاهدان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به متلاشی شدن خانه‌های تیمی تروریست ها در سراوان و خاش افزود: طی بازرسی و تفتیش از این منازل ۱۵۰کیلوگرم موادمنفجره آماده انفجار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد منفجره و تجهیزات ساخت بمب به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.

موحدی راد گفت: با عنایت به کشف مدارک و شواهد در یکی از منازل کشف شده در شهرستان خاش به نظر می‌رسد احتمالا خودروی استفاده شده در حادثه تروریستی محور خاش – زاهدان در این مکان تجهیز شده است.

کرمانشاه؛ کمپین نذر درخت بلوط

کمپین " نذر درخت بلوط" با هدف فرهنگسازی در خصوص حفظ پوشش گیاهی،  ابتدا از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از جمله سرپل‌ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین آغاز شده و با وجود شرایط سختی که مردم مناطق زلزله‌زده داشتند با استقبال خوب آنان روبه‌رو شد

اعضای این پویش قرار است مراحل بعدی آن را در شهر کرمانشاه و دیگر استان‌های زاگرس نشین مانند ایلام، لرستان و کردستان نیز گسترش دهند.

در قالب این پویش افراد نذر می‌کنند اگر نیتی که دارند برآورده شود، یک یا چند درخت بلوط در هر منطقه‌ای که دوست دارند و به صورت مستقل و شخصی بکارند.

یاسوج؛ عرضه غیرمجاز گوشت دام

مجوز پلمپ ۲۰ مرکز عرضه غیرمجاز گوشت دام در اطراف شهر یاسوج دریافت شده و به زودی اجرا می‌ شود.

 عبدالله بهمنش، مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ پرونده در سطح استان در زمینه کشتار و عرضه غیرمجاز گوشت قرمز در کنار محورهای مواصلاتی تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شده اند، اظهارکرد: برخی از این پرونده ها با صدور رای لازم مختومه و بقیه در دست رسیدگی است.

بوئین زهرا؛ غرق شدن دو نفر در استخر

پسربچه ۹ ساله و خواهر ۶ ساله‌اش در شهرستان بوئین‌زهرا داخل استخر ذخیره آب کشاورزی غرق و جان باختند.

اجساد کودکان با هماهنگی مقام قضایی به پزشکی قانونی شهرستان منتقل شده و موضوع با تشکیل پرونده در پلیس آگاهی در دست بررسی است

لردگان؛ حمله پلنگ به دو روستایی 

یک قلاده پلنگ به یک پدر و پسر در روستای 'بادامستان' لردگان حمله کرد که در پی آن پدر ۵۰ ساله از ناحیه سر، صورت و شکم مصدوم و در بیمارستان شهدای لردگان بستری شد.

پسر ۲۷ ساله این پیرمرد نیز در حمله پلنگ دچار مصدومیت خفیف شد که پس از انجام واکسیناسیون از بیمارستان مرخص شد.

شمیرانات؛ بازداشت دو مسئول اوقاف 

دو مقام مسئول اوقاف و امور خیریه در حوزه شهرستان شمیرانات در شمال استان تهران بازداشت شده اند.

هنوز درباره جزییات و علت این بازداشت اطلاعاتی دردست نیست.

گفتنی است حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسانات نیز شب گذشته با انتشار مطلبی در توئیتر اعلام کرد: برخورد با فساد در لواسانات و شمیرانات به مرحله عمل وارد شد و لباس و جایگاه هم نمی شناسد.
وی ادامه داد: درود بر سربازان گمنام امام زمان که پای انقلاب ایستاده اند.

کد خبر 368196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.