توسعه امکانات اورژانس ۱۱۵ با اعتبارات دولتی امکان پذیر نیست

تیران-رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: توسعه امکانات اورژانس ۱۱۵ با اعتبارات دولتی امکان پذیر نیست و به مشارکت خیران و اعتبارات محلی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، غفور راستین با سفر به شهرستان تیران‌ و کرون در دیدار با فرماندار این شهرستان به ماموریت های این نهاد امدادی اشاره و اظهارکرد: حجم ماموریت های اورژانس در استان اصفهان رشد داشته و شهرستان های مختلف خواستار افزایش تیم های امدادی و راه‌اندازی اورژانس هستند.

وی با بیان اینکه توسعه امکانات اورژانس ۱۱۵ با اعتبارات دولتی امکان پذیر نیست و به مشارکت خیران و اعتبارات محلی نیاز دارد، ادامه داد: در این راستا با پیگیری‌های شهرستانی و کمک خیران، پایگاه امدادی احداث و پس از موافقت سازمان اورژانس ۱۱۵ کشور، نیروی انسانی و تجهیزات اختصاص می‌یابد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان به توسعه خدمات اورژانس اشاره کرد و گفت: اورژانس ۱۱۵ استان اصفهان دارای ۱۳۰ پایگاه جاده ای و شهری، یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو واحد اورژانس موتوری و یک پایگاه مستقر در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان است.

راستین ادامه داد: بر اساس نظرسنجی صورت گرفته بیش از ۸۵ درصد ماموریت‌ها مورد رضایت مردم بوده و احساس رضایت‌های مردمی به ثبت رسیده که ارتقاء کیفیت و افزایش رضایتمندی در دستور کار این سازمان خدماتی است.

وی تعامل و همکاری با مسئولان محلی شهرستان را برای کیفیت بخشی به فعالیت‌ها مهم دانست و گفت: خوشبختانه تیم‌های امدادی اورژانس در برنامه‌های مهم شهرستانی با مسئولان همکاری خوبی دارند.

کد خبر 368194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.