پایگاه و تیم‌های امدادی اورژانس تیران افزایش یابد

تیران-فرماندار تیران و کرون افزایش تیم‌های امدادی و پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان را به سبب ماموریت‌های این منطقه خواستار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، مجید حججی در دیدار با رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ استان اصفهان با اشاره به حجم بالای تردد در جاده‌های این شهرستان اظهار کرد: به دلیل حجم بالای تردد تصادفات و حوادث در جاده‌های این شهرستان سهم بالایی دارد که خدمات رسانی به آن‌ها از اهمیت خاصی برخودار است.

وی افزود: دو پایگاه اورژانس و دو پایگاه امداد جاده ای هلال احمر پاسخگوی حوادث جاده ای  و شهری نیست و افزایش یک پایگاه و تیم امدادی دیگر برای این شهرستان به ویژه در بخش مرکزی ضرورت دارد.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه با توجه به افزایش ماموریت‌های اورژانس امکان خدمت رسانی به برخی از حوادث وجود ندارد، خاطرنشان‌کرد: افزایش تیم‌های امدادی به کاهش این مشکل و دغدغه کمک می‌کند که اورژانش ۱۱۵ استان اصفهان نسبت به این موضوع مساعدت و مشارکت کند.

وی ادامه‌داد: تسریع در خدمت رسانی نیازمند توسعه تجهیزات و افزایش تیم‌های امدادی و راه اندازی تیم امداد هوایی در این منطقه برای اعزام سریع بیماران حوادث به بیمارستان‌های مرکز استان است و با راه اندازی تیم امداد هوایی خدمت رسانی به شهرستان‌های غرب استان با سرعت و کیفیت بیشتری انجام خواهد شد.

حججی یادآورشد: شهرستان تیران‌وکرون از لحاظ موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های گردشگری محور اصلی ترددها است و خدمت‌رسانی در حوزه راه و جاده این منطقه مازاد بر خدمات‌رسانی به مردم این شهرستان است و نیازمند افزایش امکانات می‌باشد.

کد خبر 368193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.