شهردار گلپایگان عزل شد/ انتخاب سرپرست جدید

سخنگوی شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: یک ماه پیش نامه‌ای از طرف استانداری به شورای اسلامی شهر ارسال شد که طی آن درخواست عزل جمالی را به دلیل صدور قرار نظارت قضایی توسط دادگستری داده بود که پس از نامه نگاری‌ها و استعلام‌هایی که انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم که وی را عزل کنیم.

مسعود اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تایید عزل جمالی از سمت شهرداری گلپایگان، اظهار کرد: یک ماه پیش نامه‌ای از طرف استانداری به شورای اسلامی شهر ارسال شد که طی آن درخواست عزل جمالی را به دلیل صدور قرار نظارت قضایی توسط دادگستری داده بود که پس از نامه نگاری‌ها و استعلام‌هایی که انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم که جمالی را عزل و علیرضا قربانی را به‌عنوان سرپرست تا انتخاب شهردار جدید منصوب کنیم.

وی درباره اتهام جمالی، افزود: این پرونده مربوط به گلپایگان نبوده بلکه در ارتباط با پرونده شهر بهارستان در سال ۹۲ است که احتمالاً سال آینده به آن پیگیری می‌شود؛ شورای شهر نیز به احترام نامه‌ای که ارسال شده بود وی را برکنار کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گلپایگان درباره حواشی مربوط به خانه و خودرویی که شورای شهر در اختیار شهردار سابق گذاشته بود نیز توضیح داد: طبق قانون، تهیه مسکن و خودروی شهردار برعهده شهرداری بوده، بنابراین با تصمیم شورای شهر هزینه‌ای برای خرید خودرو اختصاص داده شد و اگر اکنون قیمت آن خودرو رقم بالایی است، به‌خاطر تورم بوده و موضوع خرید آن مروبط به قبل از گرانی خودرو می‌شود.

وی ادامه داد: تمام خریدهایی که با مصوبه شورای شهر انجام می‌شود، در کمیته انطباق با حضور نماینده فرمانداری، شورای شهرستان و دادگستری مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر مغایر با قانون باشد انجام نخواهد شد.

اسکندری درباره بودجه سال ۹۸ گلپایگان نیز اضافه کرد: بودجه سال آینده ۳۰۰ میلیارد ریال و بدون تغییر همانند سال ۹۷ بوده که اعضای شورای شهر درحال بررسی آن هستند.

کد خبر 368169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.