جایزه جمالزاده، باعث دیده شدن نویسندگان شهر می‌شود

رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدوارم چنین برنامه‌ای را برای دیگر شخصیت‌های اصفهان برگزار کنیم تا علاوه بر زنده شدن نام و آوازه آنان، باعث شود هنرمندان شهر احساس دیده شدن کرده و چنین شخصیت‌هایی را الگویی برای خود قرار دهند.

فریده روشن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره جمالزاده مطابق انتظار با استقبال خوبی از طرف نویسندگان داخل و خارج از کشور روبه‌رو شد که احساس می‌کنم یکی از ثمرات برگزاری آن ایجاد انگیزه و تمایل نویسندگان بری نوشتن درباره رویدادهای جاری و هویت نهفته در اصفهان خواهد بود.

وی با بیان اینکه آثار نفیسی ارسالی به دبیرخانه جایزه ادبی جمالزاده، باعث ارتقای فرهنگی ادبیات و داستان نویسی در زمینه میراث اصیل ایرانی بوده، افزود: امیدوارم چنین برنامه‌ای را برای دیگر شخصیت‌های اصفهان برگزار کنیم تا علاوه بر زنده شدن نام و آوازه آنان، باعث شود هنرمندان شهر احساس دیده شدن کرده و چنین شخصیت‌هایی را الگویی برای خود قرار دهند.

عضو شورای سیاستگذاری نخستین جایزه ادبی جمالزاده تصریح کرد: پرداختن به هویت اصیل اصفهانی در ابعاد فرهنگی و اجتماعی موجود در داستان‌های برگزیده این جایزه ادبی، مخاطب را با واقعیاتی که در بطن جامعه وجود دارد، درگیر کرده بود که موضوعی قابل تقدیر است.

کد خبر 368161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.