۲۰ خودرو ایسوزو عملیاتی به ناوگان آتش‌نشانی اضافه می‌شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام کرد: از سال آینده ۲۰ دستگاه خودرو ایسوزو عملیاتی به ناوگان این سازمان اضافه می‌شود.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مراحل مناقصه خرید ۲۰ دستگاه خودرو ایسوزو طی شده و تا پایان سال جاری قرارداد منعقد می شود.

وی ادامه داد: در سال آینده خودروهای عملیاتی خریداری شده به ناوگان سازمان آتش‌نشانی اضافه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اگر خودروهای اطفاء حریق کوچکتر باشد عبور از ترافیک آسان‌تر خواهد بود از این رو موتورسیکلت و ایسوزوهایی خریداری شده است.

گلابی از افزایش ایستگاههای آتش‌نشانی خبر داد و اضافه کرد: میانگین حضور ماموران آتش‌نشانی در محل حادثه در حال حاضر زیر ۴ دقیقه و ۲۰ ثانیه است؛ البته در صورت افزایش تعداد ایستگاه های آتش نشانی، دسترسی ماموران سازمان به نقاط حادثه راحت‌تر خواهد شد.

وی اظهار کرد: تجهیزات آتش‌نشانی در هر شهری به خصوص در کلانشهر اصفهان باید متناسب با ساختمان‌ها، وسعت و نوع کاربری‌های شهر خریداری و تکمیل شود؛ به طور مثال اگر تعداد کارخانه‌ها، کارگاه‌ها یا نقاط حادثه‌خیز شهر زیاد باشد، به تناسب باید تجهیزات بیشتری داشته باشیم که خوشبختانه تجهیزات سازمان آتش نشانی اصفهان تا حد زیادی به روز شده است.

کد خبر 368152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.