تمرین برای حضور بانوان در ورزشگاه

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: از شورای تأمین استان تهران خواسته‌ایم برای حضور خانواده‌ها در ورزشگاه پاس قوامین و دیدن بازی‌های تیم فوتبال امید ایران موافقت کنند.

غلامحسین زمان آبادی با بیان اینکه رقابت‌های مقدماتی برای صعود به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار است فروردین ماه ۹۸ به میزبانی ایران در شهر تهران برگزار شود، اظهار کرد: یکی از طرح های فدراسیون فوتبال حضور خانواده‌ها در ورزشگاه پاس قوامین (اکباتان) است تا این فرصتی برای تمرین حضور بانوان در دیگر ورزشگاه‌ها شود.

در رقابت‌های مرحله مقدماتی فوتبال در رده سنی زیر ۲۳ سال برای صعود به بازی های المپیک، تیم فوتبال امید کشورمان قرار است در گروه سوم به مصاف تیم های عراق، یمن و ترکمنستان برود.

وی ادامه داد: فدراسیون برای تکریم ارباب رجوع برنامه‌های زیادی دارد زیرا در حال حاضر برخی برخوردها با هواداران و تماشاگران مناسب نیست و همین موضوع سبب بسیاری از ناهنجاری‌ها در ورزشگاه‌ها شده است.

مشاور فرهنگی فدراسیون افزود: یکی از این طرح‌ها ایجاد تورهای یک روزه مسابقاتی در تهران است که با سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مجموعه تفریحی پارک ارم هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

زمان آبادی تصریح کرد: قرار است در این طرح در میادین اصلی شهر اتوبوس‌هایی مستقر شده و خانواده پس از ثبت‌نام و استقرار در اتوبوس، بلیت مسابقه و غذا را دریافت کنند و با حضور در ورزشگاه آزادی به تماشای بازی فوتبال بنشینند.

وی با اشاره به طرح جایگاه ویژه که از برنامه‌های فدراسیون فوتبال برای تکریم ارباب رجوع است، اظهار کرد: این طرح به محض شماره‌گذاری صندلی‌ها قرار است برای جایگاه‌های پنج، شش و هفت ورزشگاه آزادی اجرایی شود زیرا در این جایگاه‌ها که ویژه خواهند بود پدر و پسر می‌توانند برای دیدن بازی فوتبال در این محل مستقر شوند.

منبع: ایرنا

کد خبر 368145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.