سامانه بارشی از شمال اصفهان عبور می‎کند

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر عبور سامانه بارشی از مناطق شمالی استان است که بر این اساس برای مناطق شرقی و شمالی بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر عبور موج شمالی از مناطق شمالی استان است که بر این اساس برای مناطق شمالی و شرقی استان افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی قدرتمند نیست و برای مناطق جنوبی و مرکزی استان تنها افزایش ابر و وزش باد متوسط همراه دارد افزود: برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز پدیده خاص در استان وجود ندارد.

سیدان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: دما تغییر محسوسی نخواهد داشت بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

وی افزود: در این بازه زمانی، بویین میاندشت با هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و آران و بیدگل با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 368127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.