ذوب آهن دومین "ال" را به فنا می‌دهد؟

صد و سی و نهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ذوب آهن دومین "ال" را به فنا می‌دهد" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به دیدار امروز تیم‌های ذوب آهن و الغرافه از سری رقابت‌های پلی‌آف جام باشگاه‌های آسیا دارد. ذوبی‌ها که هفته گذشته و در دیدار مرحله قبلی پلی‌آف موفق به شکست الکویت در ورزشگاه فولادشهر اصفهان شده‌اند اکنون برای شکست دومین "ال" یعنی الغرافه به قطر رفته‌اند.

"  محصولات سپاهان در جنوب می‌درخشند "دیگر تیتر مهم صفحه نخست این رسانه الکترونیک است که به درخشش این روزهای عارف غلامی و رضا میرزایی بازیکنان سپاهانی حال حاضر فولاد خوزستان پرداخته است.

"پرسپولیس در جهنم زرد "عنوان دیگر  صد و سی و نهمین شماره روزنامه فوتبال اصفهان است که به شکست شب گذشته پدیده در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس اشاره کرده است. این دیدار که در پایان ١٢٠دقیقه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید در نهایت پرسپولیس موفق شد در ضربات پنالتی حریف مشهدی خود را از پیش رو برداشته و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف سپاهان در اصفهان برود.

"دیدار ذوب آهن و الغرافه را در فرهنگسرای اسوه ببینید" دیگر تیتر صفحه نخست صد و سی و نهمین شماره روزنامه اینترنتی فوتبال اصفهان است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 368110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.