ورزشکار شهرضایی قوی‌ترین مرد استان شناخته شد

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از کسب عنوان قوی‌ترین مرد استان توسط ورزشکار این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌نقی انصاری امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان استان خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور ۲۳ ورزشکار و به میزبانی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای معرفی راه‌یافتگان به مسابقات کشوری برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها که برای نخستین‌بار کشیدن هواپیمای جنگی نیز در آن گنجانده شده بود، "سید علیرضا قریشی" از شهرضا بر سکوی نخست ایستاد و به عنوان قوی‌ترین مرد استان شناخته شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به برگزاری رقابت‌های تکواندو چندجانبه استان تصریح کرد: این مسابقات با حضور ۳۳۳ ورزشکار در قالب ۱۶ تیم از نقاط مختلف استان به میزبانی هیأت تکواندو شهرستان شهرضا برگزار شد.

انصاری اضافه کرد: در این رقابت‌ها تیم "فجر" شهرضا بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های "پارس" شهرضا و تیم "پویا" از اصفهان، به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

وی از کسب دو مقام برای ورزش شهرضا در مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور خبر داد و افزود:  "ایرج شجاعی" در رده پیشکسوتان و "رضا صادقی" در رده بزرگسالان به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافتند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به رقابت‌های تنیس بانوان این شهرستان در رده‌های نونهالان و بزرگسالان یادآور شد: در این رقابت‌ها که با حضور ۲۴ شرکت‌کننده و به صورت دوحذفی برگزار شد شش ورزشکار به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

انصاری تصریح کرد: در رده سنی نونهالان به ترتیب "النا رضایی"، "ستایش مقامی" و "نگار صفایی" و در رده سنی بزرگسالان، "فاطمه آزادی"، "ملیکا مروت" و "ندا سبزواری" عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه تیم‌های "شهیدهمت" و "سپیددشت مهیار" به فینال رده بزرگسالان مسابقات فوتسال جام فجر راه یافتند اظهار کرد: تیم‌های "دشت‌ آسمان حسین‌آباد" و "گیوان نصرآباد" مسابقه رده‌بندی را برای کسب مقام سوم انجام می‌دهند.

کد خبر 368096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.