قدردانی سپاه صاحب الزمان(عج) از حضور مردم در مراسم تشییع شهدا

در بخشی از بیانیه سپاه صاحب الزمان(عج) آمده است: حضور با شکوه مردم بیانگر اوج بصیرت و حضور آگاهانه و به موقع در میدان دفاع از ارزش های اسلامی و ترویج فرهنگ شهید و شهادت بود و برای همیشه در تاریخ انقلاب ثبت و ضبط خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم شهید پرور استان در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی زاهدان تشکر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

﴿وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ﴾(آل عمران/۱۶۹)

خبر شهادت ۲۷ نفر از رزمندگان غیور اسلام در حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان  لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام ) که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند، ملت ایران اسلامی به خصوص مردم شهید پرور استان اصفهان متأثر و متألم نمود.

برگ‌های زرین  دفتر درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی حاکی از پیشتازی اصفهان در  عرصه های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده و این افتخار آفرینی بر هیچ کسی پوشیده نمی باشد.

تردیدی نیست حضور حماسی، باشکوه، آگاهانه و غیرتمند اقشار و آحاد مختلف مردم  شهید پرور استان اصفهان در تشییع به یاد ماندنی پیکرهای مطهر شهدای گرانقدر حادثه تروریستی اخیر بیانگر اوج بصیرت و حضور آگاهانه و به موقع در میدان دفاع از ارزش های اسلامی و ترویج فرهنگ شهید و شهادت می باشد و برای همیشه در تاریخ انقلاب ثبت و ضبط خواهد شد.

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)  وظیفه خود می‌داند ضمن تکریم و تعظیم خانواده معظم و معزز شهداء و آرزوی صبر جمیل از درگاه خداوند متعال برای آنان و علو درجات برای این کبوتران سبک بال؛ از تمامی سازمان‌ها، ادارات، نهادها، رسانه های جمعی، صدا و سیمای استان اصفهان، مسئولان و مردم شهید پرور استان که در مراسمات استقبال، وداع، تشییع و خاکسپاری و برپایی مراسمات مختلف برای مدافعان امنیت کشور نهایت همدلی و همراهی را داشته اند کمال امتنان و قدر دانی نموده و از تمامی مردم عزیز و شریف استان درخواست دارد جانبازان عزیز این حادثه را مشمول دعای خیر خود نموده و شفای عاجل آنها را از درگاه  خداوند متعال مسئلت نمایند.

کد خبر 368061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.