عشق است و آتش و خون

غربت این تصویر اگر قلبی رو نلرزوند، به اون قلب شک کنید. تسلیت به خانواده‌های داغدار، در غمتوند شریکم و با همه قلبم از این جنایت‌های انسانی بیزارم.

مژده لواسانی، مجری شناخته شده تلویزیون، عکسی از همسر و فرزند یکی از شهدای حمله تروریستی زاهدان در اینستاگرام خود قرار داده و آورده است:

عشق است و آتش و خون

داغ است و درد دوری

کی می‌توان نگفتن؟

 کی می‌توان صبوری؟

 تکمله: غربت این تصویر اگر قلبی رو نلرزوند، به اون قلب شک کنید. تسلیت به خانواده‌های داغدار، در غمتوند شریکم و با همه قلبم از این جنایت‌های انسانی بیزارم. نفرین به ترور، نفرین به تروریست.

فلور نظری، بازیگر تلویزیون و سینما،  با انتشار قسمت‌هایی از سریال تکیه بر باد در صفحه اینستاگرامش نوشته است:

سریال تکیه بر باد از کارهای خوبم.

افتخار حضور کنار استاد قریبیان و استاد فخیم زاده. دوستش دارم چون شما دوست داشتید. بهترین سریال در زمان پخشش شد. بین سریال‌های شبکه ۱ و ۲ و ۳. از شبکه ۵ پخش شد، این جا هم مثل بقیه کارهای نمایشی گریم دارم. طراح گریم زحمت کشیدند که من کنار آقای قریبیان به عنوان همسر،  قابل باور باشم. همه کارهای تلویزیون و سینما طراح چهره پرداز،؟ شخصیت پردازی میکنه، تلاش میکنه بازیگران به نسبت نقش، به کاراکتر ای که بازی می‌کند نزدیک بشوند.

حسین پاکدل، با پست کردن تصویر یکی از فرزندان شهدای حمله تروریستی زاهدان در صفحه شخصی‌اش نوشته است:

باز آی که از غم تو ما را 

چشمی و هزار چشم آب است نوجوان سرزمینم، غم و اندوهت را نه به اندازه تو و مادرت، نه به اندازه دیگر عزاداران این ترور،  ولی درک می‌کنم و با تمام وجود محکوم می‌کنم.

باور دارم ترور خوب و بد، کور و بینا،  در جهان واقعیت وجود ندارد. هر نوع تروری  محکوم است. امیدوارم با درایت و دقت و مراقبت دقیق از مرزها، دیگر شاهد این وقایع تلخ نباشیم

مهدی جهانی،  خواننده پاپ کشورمان،  جدیدترین موزیک ویدیوی خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و اینگونه توضیح داده است:

یک دنیا ممنونم از حمایتتون، ترکوندین. به عشق خودتون این ویدیو را ساختم واستون.  تشکر می‌کنم از محسن متفکریان هنرمند، که واقعاً کارش بیسته.  هرکسی کار بخواب دنیا رو دوست داره،  قلب قرمز بذاره زیر این پست. دست من نیست که انقدر عاشقتونم

نگار جواهریان،  عکسی از فیلم سینمایی اینجا بدون من، به کارگردانی بهرام توکلی در صفحه شخصی‌اش است کرده و آورده است:

روند کشف یک شخصیت همراه با کار گردان.  آن هم وقتی می‌توانیم به طور واضح درباره همه جزئیات حرف بزنیم،  تجربه بسیار جذابی است. ما در تمرین‌ها حتی درباره چرخش نگاه و مردمک چشم بحث می‌کردیم. اصولاً بخشی از بازیگری روحی است، یعنی یک روند تک نفره است که هیچ کس نمی‌تواند وارد آن  شود و تو باید به تنهایی آن را به بپیمایی، ولی بخشی از آن فیزیکی است. یعنی باید وارد عمل شوی و آن را تمرین کنی تا بتوانی چیزی را که برای خودت پیدا و انتخاب کرده‌ای،  اجرا و در طول فیلم حفظ کنی.

کد خبر 368046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.