برخورد با مسببان ایروبیک موزیکال دختران در قصرشیرین/کاهش فروش ۵۰ درصدی مواد غذایی

در بسته خبری امروز از حواشی مراسم یادبود استاد حق‌شناس تا برخورد با مسببان ایروبیک موزیکال دختران در قصرشیرین و شهادت جانباز حادثه تیراندازی در خرم‌آباد را بخوانید.

هفته گذشته شهرهای غربی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود که می توان گفت هفته پر خبری را پشت سر گذرانده است، در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

حواشی مراسم یادبود استاد حق‌شناس قابل چشم‌پوشی نیست

کردستان: محمود الله‌مرادی، دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در جلسه این ستاد در سنندج، گفت: در مراسم یادبود استاد محی‌الدین حق‌شناس موارد و حاشیه‌هایی اتفاق افتاده که قابل چشم‌پوشی نیست و بنده براساس وظیفه‌ای که دارم آن را از طریق دادگستری پیگیری خواهم کرد.

اختصاص یک دستگاه ایکس‌ری به مرز باشماق مریوان

کردستان: مهدی میراشرفی، رئیس کل گمرک ایران در دیدار با تجار و بازرگانان در نقطه صفر مرزی باشماق مریوان گفت: گمرک از توسعه مبادلات مرزنشینان حمایت می‌کند و معتقدیم بهترین راه برای تسهیل تجارت در مرزها دروازه مشترک مرزی است.

اجرای ۱۰ کیلومتر شبکه آب‌رسانی در بانه

کردستان: جلال صالحی، مدیر اداره آب و فاضلاب شهری بانه گفت: در سال عمرانی جاری ۱۰ کیلومتر شبکه آبرسانی و ۳ کیلومتر شبکه فاضلاب شهری در بانه اجرا شده است و اجرای ۱۰ کیلومتر شبکه آب و ۴ کیلومتر شبکه فاضلاب در برنامه این دستگاه برای سال آینده قرار دارد.

*******************************************************************************

برخورد با مسببان ایروبیک موزیکال دختران در قصرشیرین

کرمانشاه: صابر رحیمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ضمن عذرخواهی از اجرای برنامه ایروبیک موزیکال دختران در قصرشیرین، گفت: با مسببان این برنامه برخورد می‌شود.

۲۰۰ هزار راس دام در اسلام‌آبادغرب علیه تب برفکی واکسینه شدند

کرمانشاه: محمد قاسمی، رییس شبکه دامپزشکی اسلام آبادغرب، از واکسیناسیون رایگان ۲۰۰ هزار راس دام در این شهرستان علیه بیماری تب برفکی خبر داد.

برگزاری گردهمایی «بررسی عوامل تهدید کننده حیات وحش» در پاوه

کرمانشاه: محمد اخگرزاده، رییس اداره حفاظت محیط زیست پاوه از برگزاری «گردهمایی بررسی عوامل تهدید کننده حیات وحش» منطقه و امکانات حفاظتی از آن در اسفندماه جاری در این شهرستان خبر داد.

********************************************************************************

استان ایلام ۱۱ پایگاه امداد و نجات دارد

ایلام: حسین عارفی، رییس جمعیت هلال احمر کشور در دیدار با استاندار ایلام گفت: هم‌اکنون ۱۱ پایگاه ثابت جاده‌ای در استان وجود دارد و ۳ مورد  این پایگاه‌ها به صورت کانکس در جاده‌ها و نقاط پرخطر و پرتردد مستقر شده‌اند.

دستگیری سارقان تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی در بدره

ایلام: سرهنگ عزت‌الله متن‌فرد، فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت: پس از کار اطلاعاتی و گشت‌های محسوس و نامحسوس، امروز ۲ سارق درحین سرقت تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر جاده بدره به ایلام شناسایی و دستگیر شدند.

استخراج سالانه ۹ میلیون تن ماده معدنی در ایلام

ایلام: یارالله نصیری، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از تولید و استخراج سالانه ۹ میلیون تن ماده معدنی در ایلام خبر داد و گفت: ظرفیت بخش معادن در استان بسیار قابل توجه است.

********************************************************************************

"جابر بیرانوند" جانباز حادثه تیراندازی در خرم‌آباد به درجه رفیع شهادت نائل شد

لرستان: "جابر بیرانوند" افسر ناجا که در جریان حادثه تیراندازی خرم‌آباد مجروح شده بود، در بیمارستان ولیعصر(عج) ناجا به فیض شهادت نائل آمد.

انتقاد بخشدار معمولان از صادرات گوسفند و گرانی گوشت در این شهر

لرستان: سید حبیب‌الله موسوی، بخشدار معمولان از صادرات گوسفند، گرانی گوشت و کمبود سهمیه گوشت قرمز در این شهر انتقاد کرد.

ورود ممنوع بانک‌های خصوصی لرستان به متقاضیان تسهیلات ازدواج

لرستان: بیژن مقدم‌بیرانوند، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های لرستان با انتقاد از برخی بانک‌های خصوصی استان در خصوص پرداختی پائین تسهیلات ازدواج گفت: برخی بانک‌های خصوصی لرستان تاکنون هیچ‌گونه پرداختی نداشته‌اند.

********************************************************************************

انجام ۶ هزار و ۵۰۸ مورد «MRI» در بیمارستان آتیه همدان

همدان: علیرضا صفری، مدیر درمان تامین اجتماعی همدان از انجام ۶ هزار و ۵۰۸ مورد «MRI» با راه‌اندازی دستگاه آن در بیمارستان آتیه همدان خبر داد.

۱۶ هکتار گلخانه در رزن ایجاد شده است/۶ هکتار در دست اقدام

همدان: محمود فتحی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن با بیان اینکه در حال حاضر سطح زیر کشت گلخانه‌ها در شهرستان ۳۷ واحد و ۱۶ هکتار است گفت: ۶ هکتار نیز در دست اقدام بوده و توسط متقاضیان در حال پیگیری است.

فرمانداری نیز برای تنظیم بازار ورود کرده است/ تأمین معیشت مردم مهم است

همدان: علی‌اصغر ناظریپور، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان تأمین معیشت مردم را از مهمترین مقوله‌های تنظیم بازار دانست و گفت: فرمانداری نیز همراه با ستاد تنظیم بازار برای نظارت بر بازار ورود کرده است.

*******************************************************************************

فروش مواد غذایی ۵۰ درصد کاهش یافت

زنجان: جلیل علی‌محمدی، رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان زنجان گفت: در حال حاضر مشکلی از نظر تأمین کالای مورد نیاز مردم وجود ندارد، اما با وجود حصول چنین شرایطی میزان فروش ۵۰ درصد کاهش یافته است.

پرداخت ۸۲۰ فقره کمک‌ هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان زنجانی

زنجان: هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: قریب به ۲ میلیارد تومان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به ۸۲۰ زوج کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال پرداخت ‌شده است.

جریمه ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریالی کابینت‌ساز گران‌فروش در زنجان

زنجان: مرتضی ممیزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از جریمه هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریالی کابینت‌ساز گران‌فروش در زنجان خبر داد و گفت: این بیشترین جریمه‌ای است که برای یک متخلف صنفی صادر شده است.

*******************************************************************************

یونس در زادگاهش آرام گرفت/ آغوش باز بروجنی‌ها بر روی شهید مدافع وطن

چهارمحال و بختیاری: مراسم تشییع پیکر شهید یونس امیری یکی از پاسدارانی که در حادثه تروریستی زاهدان به فیض شهادت نائل آمد با حضور پرشور مردم در شهرستان بروجن برگزار شد.

احیا صنایع‌دستی فراموش شده اولویت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است

چهارمحال و بختیاری: مهرداد رئیسی، معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: در زمینه توسعه و ترویج صنایع دستی چهارمحال و بختیاری اولویت‌ها با احیا صنایع دستی فراموش شده یا در حال فراموشی است.

اعزام ۲۰۰ دانش‌آموز بنی به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور

چهارمحال و بختیاری: محسن کریمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن از اعزام ۲۰۰ دانش‌آموز بنی به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور خبر داد و گفت: هدف از اعزام بسیجیان به اردوهای راهیان نور آشنایی نسل نوجوان و جوان با فرهنگ دفاع مقدس، سیره شهدا و الگو قرار دادن سبک زندگی آن‌ها برای ادامه راه انقلاب اسلامی است.

********************************************************************************

بهره‌برداری از دو بیمارستان نرگسی گچساران و بهمئی در سال ۹۸

کهگیلویه و بویراحمد: اورنگ ایلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح زایشگاه جدید بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: بهره‌برداری از دو بیمارستان نرگسی گچساران و ۳۲ تختخوابی بهمئی در سال ۹۸ در دستور کار است.

توزیع اقلام غذایی میان کودکان سوءتغذیه‌ای مددجوی سوق

کهگیلویه و بویراحمد: محمد برومند، رئیس کمیته امداد سوق گفت: اقلام غذایی بین  ۵۵کودک زیر ۵ سال معرفی شده از سوی شبکه بهداشت و درمان توزیع که هر ماه در قالب بسته‌های غذایی از قبیل برنج، روغن ،  عدس ، سویا ، رب گوجه ، تخم مرغ و پنیر ودیگر مایحتاج زندگی مساعدت می‌شوند.

پروژه های عمرانی و اقتصادی به زمین مانده کهگیلویه و بویراحمدبه نتیجه می‌رسند

کهگیلویه و بویراحمد: جعفر گوهرگانی، معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های اجرا نشده سفر مقام معظم رهبری، دولت‌های گذشته و وزرا شناسایی و بر اساس میزان پیشرفت برای به نتیجه رسیدن در دستور کار قرار می‌گیرند.

کد خبر 368031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.