پیشرفت ۴۰ درصدی احداث بازار کوثر شهرک شهید کشوری

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: "بازار روز کوثر ۱۵" در شهرک شهید کشوری تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: "بازار روز کوثر ۱۵" زیربنای ۸۰۰۰ مترمربعی دارد که از این میزان ۳۰۰۰ مترمربع به فضای فروشگاهی و ۵۰۰۰ مترمربع به پارکینگ اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون این بازار ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، ادامه داد: این بازار شامل یک طبقه پارکینگ در زیرزمین و فضای فروشگاهی و انبار در طبقه همکف است که با برآورد هزینه ۱۹۰ میلیارد ریال در حال احداث است و در سال آینده در اختیار اهالی منطقه شش و ساکنان شهرک شهید کشوری قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازار روز کوثر ۱۵  مجهز به پارکینگ در طبقه زیرین بازار با ظرفیت ۲۰۰ خودرو است، ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از مشکلات برخی از بازارهای روز نداشتن پارکینگ است، از این رو احداث پارکینگ برای این بازارها در نظر گرفته شده است.

مجیری خاطرنشان کرد: اقلام عرضه شده در بازارهای روز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌شود و با توجه به اینکه این بازارها کالاها را بدون واسطه از تولید کننده خریداری می‌کند، کالاها با قیمت مناسب عرضه شده و تمام مایحتاج عمومی و سبد کالاهای مورد نیاز خانواده ها را حداقل با پنج تا ۴۰ درصد تخفیف نسبت به قیمت درج شده در پشت جلد کالا عرضه می‌کند.

وی تصریح کرد: احداث بازارهای روز در مناطق مختلف شهری حجم سفرهای درون شهری را کاهش می‌دهد و در مصرف سوخت و حامل‌های انرژی صرفه‌جویی می‌شود.

کد خبر 368019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.