توده هوای سرد در اصفهان ماندگار است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی دو روز آینده بر آسمان استان است که بر این اساس آسمان صاف تا قسمتی ابری برای اکثر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی طی دو روز اظهار کرد: در این بازه زمانی، جوی نسبتاً پایدار بر آسمان استان حاکم است که بر این اساس در اکثر نقاط استان آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود

وی افزود: تا دو روز آینده پدیده خاص در استان وجود ندارد و از روز چهارشنبه با عبور موج شمالی در بخش‌های شمالی استان بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه به دلیل جریان هوا  در سطوح بالا شاهد هوای پاک طی دو روز آینده خواهیم بود که بر این اساس  گاهی وزش باد نسبتاً شدید برای بخش‌های جنوب، غرب و شرق استان پیش بینی می‌شود.

سیدان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: دما تغییر محسوسی نخواهد داشت و همچنان توده هوای سرد بر استان ماندگار است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد، اظهار کرد: در این بازه زمانی، فریدونشهر با ۷ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و کاشان با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 368016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.