گشایش بازارچه خیریه در گلپایگان

گلپایگان- عضو شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: بازارچه خیریه مهر ایرانی با هدف حمایت از دستاوردهای زنان کارآفرین، زنان سرپرست خانوار و معلولان مراکز توانبخشی شهرستان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حمید نوروزی امروز(دوشنبه) در حاشیه افتتاح بازارچه خیریه مهر ایرانی اظهار کرد: چهار سال متوالی است که بازارچه خیریه با عناوین مختلف در آستانه سال جدید برپا می‌شود.

وی افزود: هدف از بازگشایی این بازارچه خیریه با عنوان مهر ایرانی حمایت از مشاغل خانگی و توانمند سازی کودکان معلول، زنان سرپرست خانوار و زنان کارآفرین است و مردم نیز در این چهار سال استقبال با شکوهی برای خرید کالاهای این بازارچه داشتند.

عضو شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: در این بازراچه خیریه دستاوردهای زنان کارآفرین، زنان سرپرست خانوار و معلولان مراکز توانبخشی شهرستان در ۳۰ غرفه تا ۱۱ اسفندماه برای فروش عرضه می‌شود.

نوروزی با بیان این‌که امسال نیز طبق روال سه سال گذشته  ۱۰ درصد سود بازارچه خیریه به کودکان بی‌بضاعت که از قبل شناسایی شده اند هدیه می‌شود، خاطرنشان کرد: در نظر داریم این بازارچه خیریه را به صورت دائمی در شهر گلپایگان برپا کنیم تا دستاورد زنان کارآفرین و زنان سرپرست خانوار و معلولان به عرضه فروش برسد.

کد خبر 367993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.