۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
در رانندگی عجله نکنید!

یکی از توصیه‌های مهم پلیس راهنمایی و رانندگی به رانندگان، رعایت فاصله ایمن بین خودروها است، در این صورت چنانچه خودرو جلویی مجبور به ترمز ناگهانی شود، راننده زمان کافی برای اعمال واکنش دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- ‌یک‌شنبه ساعت۱۹- میدان قدس مسیر ورود به خیابان علامه مجلسی ترافیک بسیار سنگینی دارد و تردد خودروها به سختی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، خیابان توحید میانی حدفاصل چهارراه پلیس تا چهارراه توحید ترافیک سنگینی دارد، خیابان هاتف نیز از دیگر مسیرهای شلوغ اصفهان است؛ چرا که از خروجی میدان امام علی(ع) تا کوچه مشیر ترافیک سرسام‌آوری وجود دارد.

تردد خودروها در پل فلزی مسیر حرکت به سمت خیابان شهید بهشتی به کُندی انجام می‌شود، اما در بزرگراه‌های شهیدان همت و صیاد شیرازی ترافیک روان را شاهد هستیم.

مسیر غرب به شرق بلوار آیینه‌خانه به سمت جنوب پل فردوسی حجم تردد خودروها زیاد است، از پل مطهری تا خیابان صائب  نیز رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود.

در خیابان‌های آبشار و میر با توجه به انجام عملیات عمرانی ترافیک بسیار سنگین است، از این رو بهتر است شهروندان این خیابان‌ها را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب نکنند.

بزرگراه شهید خرازی به سمت پل‌های شهید خودسیانی و مطهری ترافیک سرسام‌آوری دارد، در پهنه این بزرگراه موتورسیکلت سواران زیادی علی‌رغم نصب تابلوهای هشداردهنده و تذکرات پلیس راهور تردد می‌کنند و خطر مرگ را به جان می‌خرند.

اگر از میدان انقلاب وارد خیابان کمال اسماعیل شوید و قصد حرکت به سمت پل فردوسی را داشته باشید، با ترافیکی روان رو به رو خواهید شد.

در خیابان‌های ادیب، باغ گلدسته، علامه مجلسی، آمادگاه، شمس‌آبادی و طالقانی ترافیک سنگین است و تردد خودروها به سختی صورت می‌گیرد.

کد خبر 367960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.