امیدوارم شاهد جاری بودن دائم زاینده رود باشیم

رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: بسیار خرسندم هنگامی به اصفهان سفر می‌کنم که رودخانه زاینده‌رود جاری است، لذا امیدوارم با تمهیدات اندیشیده شده توسط مسئولان شاهد جاری بودن دائم این رودخانه باشیم تا زنده رود با حیات خود به اصفهان زیبا و مردم فرهنگ دوستش طراوات و شادابی ببخشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان صبح امروز _ یکشنبه ۲۸ بهمن ماه_ علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در سفری نیم روزه جهت بازدید و افتتاح دو طرح بزرگ گردشگری وارد اصفهان شد.

مونسان در بدو ورود به اصفهان، ضمن ابراز خرسندی از حضورش در اصفهان در طی دیداری با حجت الله غلامی معاون امور عمرانی استانداری و فریدون الله یاری مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان عنوان کرد: بسیار خرسندم هنگامی به اصفهان سفر میکنم که رودخانه زاینده رود جاری می باشد، لذا امیدوارم با تمهیدات اندیشیده شده توسط مسئولان شاهد جاری بودن دائمی این رودخانه بوده تا زنده رود با حیات خود به اصفهان زیبا و مردم فرهنگ دوستش طراوات و شادابی ببخشد.

در ادامه سفر مونسان به اصفهان، او و هیات همراه فاز دوم هتل سنتی بخردی اصفهان را افتتاح کردند. مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در حاشیه افتتاح فاز دوم این خانه تاریخی بیان کرد: این خانه تاریخی شامل ۲۱ اتاق جدید است که با افتتاح آن، امروز ۵۰ تخت به ظرفیت اقامت استان افزوده شد.

الله یاری همچنین افزود: فاز دوم این هتل سنتی توسط بخش خصوصی و با سرمایه‌ بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و همچنین معاون سرمایه گذاری و امور طرحهای این سازمان افتتاح شد.

کد خبر 367914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.