معرفی سامانه رزرواسیون منازل استیجاری شهرداری اصفهان در "به اصفهان رو"

غرفه «به اصفهان رو» از طرف شهرداری اصفهان در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران ضمن معرفی جاذبه‌های گردشگری اصفهان، جذابیت‌های کمتر شناخته شده پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی را برای معرفی کرد.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اواخر سال گذشته شهرداری اصفهان به منظور رفاه حال گردشگران و میهمانان نوروزی جهت اسکان راحت، سامانه رزرو منازل استیجاری را به نشانی Ereserving.com به صورت آزمایشی راه‌اندازی کرد که به موازات ارائه خدمات به میهمانان نوروزی از طریق "ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان" امکان رزرو اینترنتی برای مسافران و گردشگران فراهم شد.

سید حمیدرضا ابطحی با بیان خدمات و قابلیت‌های این سامانه افزود: با توجه به تجربه مثبت شهر اصفهان در سال گذشته، این سازمان به منظور معرفی امکانات و خدمات این سامانه به سایر شهرهای کشور و گردشگردان داخلی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور یافت که خوشبختانه با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شد.

وی تصریح کرد: با استفاده از این سامانه می‌توان به گردشگران در برنامه‌ریزی سفر و استفاده از امکانات و مراکز تفریحی و رفاهی کمک کرد تا هر گردشگر مطابق میل خود از امکانات موجود استفاده کند و در نهایت سفری خاطره انگیز برای وی رقم بخورد.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان مراحل استفاده از این سامانه را نیز تشریح کرد و گفت: ثبت نام مراکز اقامتی و بررسی شرایط آن، رزرو اقامتگاه و تحویل آن با امکانات و وضعیت مناسب و مطابق با آنچه به گردشگر اعلام شده و باز تحویل به مالک از جمله مراحل رزرو انواع اقامتگاه‌ها توسط گردشگران می‌باشد.

وی اظهار کرد: این سامانه بر بستر اینترنت در اختیار عموم مردم قرار گرفته و قابلیت‌های آن شامل ثبت مراکز اقامتی، ارزیابی این مراکز، انتشار اطلاعات هر یک از مراکز اقامتی در سامانه، جستجو، انجام فرایند رزور، پرداخت هزینه‌ها و تحویل اقامتگاه به گردشگران و باز تحویل آن به مالک است.

 ابطحی تصریح کرد: علاوه بر موارد یاد شده، ایجاد این سامانه تاثیر بسزایی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری همچون خدمات شهری، ترافیک و ایمنی خواهد داشت، چرا که مدیریت شهری با استفاده از این سامانه نرم افزاری می‌تواند وضعیت تردد، ایمنی و ارائه خدمات شهری به گردشگران را به نحوه مطلوب‌تری برنامه‌ریزی کند.

به گزارش ایمنا، غرفه "به اصفهان رو" شهرداری اصفهان با محوریت اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با مشارکت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری، مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد، شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان  در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از تاریخ  ۲۳ الی۲۶ بهمن ماه ۹۷ میزبان علاقه مندان و گردشگران سراسر کشور بود.

در طول ایام نمایشگاه چند تن از مدیران ارشد کشور همچون علی اصغر مونسان، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و شماری از مدیران و مسئولان شهرداری ها و دستگاه های اجرایی از غرفه شهرداری بازدید کردند.

کد خبر 367910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.