۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
از منطقه ۱۱ چه خبر؟

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: توسعه و ترمیم سیستم آبیاری تحت فشار و تکمیل شبکه توزیع آب فضای سبز این منطقه انجام شده است.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: به منظور مدیریت منابع آب و افزایش بهره‌وری و راندمان آبیاری فضای سبز منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از ابتدای سال گذشته تا پایان سال جاری سیستم آبیاری تحت فشار بر اساس برنامه‌ریزی و مطابق با اولویت‌بندی پیش‌بینی شده به میزان ۳۲۵۰۰ مترمربع توسعه داده شد.

وی با بیان اینکه شبکه توزیع و آب‌رسانی فضای سبز به میزان ۶۵۰۰ متر تکمیل شده است افزود: اتصال خط انتقال خیابان شهید اشرفی اصفهانی به مادی پرتمان و خیابان شهیدان غربی از مهمترین پروژه‌های منطقه بوده که اجرایی شده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با ارائه گزارشی از عملکرد واحد امور شهر این منطقه تصریح کرد: واحد امور شهر منطقه ۱۱ نسبت به تعمیر، تجهیز و بازسازی سرویس‌های بهداشتی که از نیازهای اساسی شهروندان و مسافران به شمار می‌رود اقدام کرده است.

وی ادامه داد: در این منطقه تعداد هشت سرویس بهداشتی عمومی وجود دارد که در راستای ترمیم و بازسازی اساسی آن‌ها اقدامات خوبی انجام شده که شامل مواردی چون نصب و جایگزین شیرآلات دو قلو به جای شیرآلات تک قلو است که امکان استفاده از آب گرم را فراهم می‌کند هم‌چنین ترمیم و اصلاح موارد عمرانی، تعویض سنگ‌های توالت شکسته، تعویض روشویی‌های شکسته و یکسان سازی شیرآلات و تعویض درب‌های آلومینیومی فرسوده شده و جایگزینی درب‌های آلومینیومی با کیفیت بالا در دستور کار بوده است؛ هدف از این گونه اقدامات زیباسازی چشم انداز شهری و تامین رفاه حال شهروندان و گردشگر است.

کد خبر 367904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.