پیکر مطهر شهیدان مدافع وطن در کاشان آرام گرفت

کاشان- مراسم وداع با پیکر شهیدان مدافع مرزهای عزت و امنیت وطن با حضور پرشور مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، بار دیگر مردمان خطه کویر، مردمانی با محبت و با صفا از دیار شهیدپرور، ولایت‌مدار و عاشق اهل بیت (ع) و شهادت، با حضورشان در هوای سرد زمستانی به منظور میثاق با شهدایی که برای دفاع از مرزهای عزت و امنیت وطن جانشان را گذاشتند هم‌پیمان شدند.

آری چه زیبا پیکر سه شهید از دیار نام‌ آشنایان ایران زمین، شهر کویری، خونگرم و انقلابی کاشان بر دستان پر مهرشان تا زادگاهشان تشییع شدند. خانواده‌هایی که چشم انتظار پسرانشان بودند با پلاک شهادت آنها را بدرقه کردند.

پدری که با فرزند کوچکش قبل از شهادتش تلفنی صحبت کرد که در راهم و تا ساعاتی دیگر می‌آیم و تو را در آغوش می‌گیرم، همسری که قول حضورش را در کنار فرزندانش داد ولی تنها جسمی آرام و بی‌حرکت در کنارشان حضور یافت.

امروز به امامت آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و با حضور مردم ولایت‌مدار این دیار بر پیکر شهدای مدافع وطن نماز خوانده شد.

این حادثه تروریستی که با یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش- زاهدان رخ داد، منجر به شهادت این عزیزان شد و باعث شد سرخی خون این شهیدان تا ابد در ذهن‌ها ماندگار شود و چند روز ما را در عزای این بزرگان از دست داده در سوگ نشاند.

عوامل گروهک تروریستی که خود را "جیش العدل" معرفی می کنند، با اقدامی کور و انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لشگر امام حسین (ع) استان اصفهان را مورد هدف قرار دادند

به گزارش ایمنا، پاسدار سید ثارالله  موسوی، ابراهیم صیادی، سید ابوالفضل موسوی از جمله شهدای کاشانی و میثم عبدالله زاده پاسدار شهید آران و بیدگل در حمله گروهک تروریستی جیش العدل به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان به درجه والای شهادت نائل آمدند.

کد خبر 367895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.