ناپایداری جوی در اصفهان ادامه دارد

کارشناس پیش‌بینی کیفیت هوای استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جو نسبتاً ناپایدار طی ۲۴ ساعت آینده است که برای اکثر نقاط استان افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نقشه‌های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی جوی نسبتاً ناپایدار بر استان حاکم  است.

وی با بیان اینکه بر این اساس در اکثر نقاط استان افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود افزود: برای مناطق شمالی استان نیز احتمال بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی کیفیت هوای استان اصفهان با اشاره به بارش‌های شب گذشته که در مناطق غربی و جنوبی استان اتفاق افتاده، ادامه داد: بیشترین میزان بارش باران از دهاقان با ۲.۲ و اصفهان نیز ۲.۰ میلی متر و بیشترین میزان برف بر زمین نشسته از سمیرم با ۱۴ سانتی متر گزارش شده است.

علی عسگریان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا در گرمترین ساعات یک تا دو درجه سانتی‌گراد افزایش و در سردترین ساعات یک تا دو درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد، اظهار کرد: در این بازه زمانی، بویین میاندشت با هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خوروبیابانک با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 367894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.