شهروندان با پرداخت عوارض در اداره شهر مشارکت کنند

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: شهروندان تا پایان سال مهلت دارند نسبت به پرداخت قبوض عوارض خود اقدام و در توسعه و اداره شهر مشارکت کنند.

نادر آخوندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امسال شهرداری اصفهان قبوض عوارض شهری خود را در یک نوبت در آذرماه توزیع کرده است.

وی افزود: شهروندان تا پایان سال مهلت دارند نسبت به پرداخت قبوض عوارض خود اقدام و در توسعه و اداره شهر مشارکت کنند.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان اضافه کرد: امسال به منظور تشویق شهروندان به مشارکت بیشتر در اداره شهر و همچنین اصلاح سهم درآمد شهرداری به سوی درآمدهای پایدار، طرح بخشودگی جرایم دیرکرد عوارض نوسازی و عمران شهری برای املاک مسکونی و تجاری شهر اصفهان اجرا می‌شود.

آخوندی تاکید کرد: چنانچه شهروندان قبض عوارض نوسازی را دریافت نکردند، باید با مراجعه به شهرداری منطقه محل سکونت خود یا تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان و مراجعه به پرتال شهرداری اصفهان به آدرس esup.isfahan.ir قسمت بدهی عوارض نوسازی، عدم دریافت قبض خود را اعلام و قبض خود را دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه "عوارض" منبع تامین مالی شهرداری‌ها برای توسعه و آبادانی شهر است تاکید کرد: هزینه کرد درآمدهای شهرداری در مسیر توسعه و آبادانی شهر است، از این رو شهروندان با پرداخت به موقع عوارض می‌توانند در تحقق اهداف مدیریت شهری گام بردارند؛ در واقع شهروندان اگر خواهان خدمت هستند باید بهای آن را بپردازند، بهای خدمات شهرداری پرداخت به موقع عوارض است که نهایتاً در همین شهر و برای خود شهروندان هزینه می‌شود.

کد خبر 367887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.