آمده‌ایم که با شهدای سرافراز وطن تجدید عهد کنیم

نجف‌آباد- امام جمعه نجف آباد با اشاره به شکوه حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شکست نشست ضد ایرانی ورشو گفت: به دنبال این حماسه آفرینی، دشمن تمامی توان منطقه‌ای و جهانی خود را به میدان آورد تا امنیت ایران اسلامی را خدشه‌دار کند و دستاوردهای باشکوه نظام را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی در مراسم تشییع سه پاسدار شهید که با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم از مقابل ساختمان سابق بنیاد شهید تا میدان مرکزی این شهر برگزار شد، با اشاره به بیش از دو هزار و پانصد شهید این شهرستان در مقاطع مختلف انقلاب اظهار کرد: آمده‌ایم که با این شهدای سرافراز تجدید عهد کنیم تا راه آن‌ها در رسیدن به قله‌های افتخار را ادامه دهیم.

وی با اشاره به شکوه حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شکست نشست ضد ایرانی ورشو اضافه کرد: به دنبال این حماسه آفرینی، دشمن تمامی توان منطقه‌ای و جهانی خود را به میدان آورد تا امنیت ایران اسلامی را خدشه‌دار کند و دستاوردهای باشکوه نظام را تحت تاثیر قرار دهد.

امام‌جمعه نجف‌آباد اضافه کرد: صدای شکسته شدن استخوان‌های دشمنان ایران و مرتجعین منطقه‌ای مدت‌ها است شنیده شده و چنین حرکت‌های مذبوحانه‌ای نشانه‌ای از این امر قلمداد می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید سعید سلیمی از نیروهای لشکر هشت نجف اشرف و شهیدان حیدر براتی و روح‌الله بابایی از نیروهای لشکر ۱۴ امام حسین در نجف‌آباد چندین ماه در سوریه به عنوان مدافع حرم حضور داشتند، ادامه داد: این بزرگواران همچون دیگر حافظان امنیت کشور، بدون هیچ‌گونه چشمداشت و انگیزه مادی در صحنه دفاع از امنیت مرزهای کشور حضور پیدا کردند.

حسناتی خاطرنشان کرد: مردم ایران و به ویژه استان اصفهان در مقاطع مختلف تاریخ برگ زرینی بر افتخارات این کشور افزوده‌اند و این بار نیز مردم شهیدپرور اصفهان و نجف‌آباد در روزهای اخیر در استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدای حمله تروریستی زاهدان حماسه‌ای دیگر آفریدند.

به گزارش ایمنا؛ پیکر شهید سعید سلیمی بعد از مراسم تشییع در نجف‌آباد برای خاکسپاری به زادگاهش افجان انتقال داده شده و شهیدان حیدر براتی و روح‌الله بابایی نیز به ترتیب در روستای آبگرم و شهر میممه محل تولد این شهدا تدفین خواهد شد.

کد خبر 367884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.