آماده‌سازی باغ فدک برای نوروز ۹۸

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: باغ فدک تنها محل اسکان مسافر به صورت رو باز و موقت است، از این رو برای تسهیل در ارائه خدمات به مسافران نوروزی اقداماتی برای آماده سازی محوطه، تعمیرات و نگهداری در حال انجام است.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به وسعت باغ فدک در قسمت انتهایی آن سرویس بهداشتی، امکانات لازم برای استفاده از آب گرم و استانداردهای لازم برای اقامت مسافران در حال احداث است.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ جای نشستن سکویی با ارتفاع مناسب در محل باغ فدک در حال احداث است، افزود: این سکوها در ابعاد سه در سه متر در حال احداث است که برای چادر زدن و استراحت مسافران مهیا می‌شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: در باغ فدک محل‌هایی برای شستشوی ظروف و آبخوری پیش بینی شده، همچنین تعمیرات، به روز رسانی و رنگ آمیزی تمام ابنیه باغ فدک در حال انجام است.

وی با اشاره به نرده گذاری اطراف دریاچه باغ فدک گفت: با توجه به اینکه در این دریاچه همیشه آب وجود دارد، برخی خطرات برای کودکان همراه داشته، از این رو نرده گذاری آن با طرحی زیبا در دستور کار قرار گرفته است.

شاطوری با بیان اینکه مشکلات مربوط به سیستم برق و بروز رسانی و تعمیرات آن در حال رفع است خاطرنشان کرد: با آماده سازی باغ فدک آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی از روز ۲۷ اسفندماه وجود دارد.

کد خبر 367882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.