بودجه ۹۸ شورای شهر اصفهان مصوب شد

بودجه سال ۹۸ شورای اسلامی شهر اصفهان به اندازه بوجه سال ۹۷ و بدون تغییر با رای اعضای شورای شهر اصفهان به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لایحه اصلاح بودجه سال ۹۷ و برنامه بودجه سال ۹۸ شورای اسلامی شهر اصفهان در شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

بودجه سال ۹۸ شورای اسلامی شهر اصفهان دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است که این بودجه نسبت به بودجه سال ۹۷ شورای شهر تغییری نداشته است.

مهدی مقدری، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در این بخش با بیان اینکه اعضای شورای شهر اصفهان در سال ۹۶ کمتر از بودجه مصوب هزینه کرده است، اظهار کرد: همچنین با گذشت حدود ۱۱ ماه از سال ۹۷ هنوز ۵۰ درصد از بودجه مصوب شورای شهر هزینه شده است که این امر که حاصل درایت هیئت رییسه شورای اسلامی شهر بوده است جای تقدیر دارد.

فتح الله معین، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این بخش با بیان اینکه همیشه حقوق اعضای شورای شهر مورد سوال بوده است، اظهار کرد: باید توجه داشت هیچ یک از اعضای شورای شهر اصفهان حقوق ثابت ندارند وحقوق آنها به صورت حق الجلسه و با حداکثر ۷۰ ساعت حضور در جلسات در هر ماه پرداخت می‌شود.

وی افزود: هزینه هر ساعت حضور اعضای شورای شهر اصفهان در جلسات از سوی وزارت کشور تعیین می‌شود و امسال این مبلغ ۷۰ هزار تومان برآورد شده است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید توجه داشت که اعضای شورای شهر اصفهان در صورتی که نتوانند در جلسات حضور یابند حقوقی به آنها تعلق نمی‌گیرد.

گفتنی است لایحه اصلاح بودجه سال ۹۷ و برنامه بودجه سال ۹۸ شورای اسلامی شهر اصفهان با ۱۳ رای موافق اعضای شورای شهر اصفهان به تصویب رسید.

کد خبر 367876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.