مسئولان پاسخ ایثارگری مردم اصفهان را بدهند/ تنفر  مردم، تنها دستاورد اقدامات تروریستی

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم اصفهان مستحق آن هستند که تمام حقوقشان به بخصوص تامین آب رودخانه زاینده‌رود که تاثیر بسیاری در کشور دارد رعایت شود و همانگونه که مردم اصفهان حجت را تمام کردند مسئولان کشور نیز حقوق تضییع شده آنان را پاسخ دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و بیان اینکه اعضای این شورا نیز همراه مردم در راهپیمایی حضور داشتند اظهار کرد: اگر بحثی داخل خانواده وجود دارد مانند تمام مشکلات و تنگناها با اتکا به نیروی داخلی خود قادر به حل آن بوده و همچنان پای انقلاب با اتحاد و همدلی خواهیم ایستاد.

وی با اشاره به اینکه این حضور گسترده برای دشمنان خوش نیامد و دست به جنایت بزرگی زدند که تمام محافل جهانی و اقشار داخلی آن را محکوم کردند افزود: این جنایت حمله به اتوبوس مرزداران لشکر امام حسین(ع) و به شهادت رساندن ۲۷ نفر  از آنان بود که روز گذشته پیکر این شهیدان با حضور همه جانبه اقشار مختلف مردم تشییع شد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان حضور سران طوایف بلوچ از استان سیستان و بلوچستان در این مراسم را یادآور شد و تصریح کرد: این طوایف تاکید کردند که ما همچنان ایرانی‌هایی هستیم که افتخار مرزبانی از جمهوری اسلامی را داریم و گروهک هایی که جنایت می آفرینند همانند مرزبانان برای مردم نیز مشکل ایجاد می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: این اظهارات نشان می‌دهد کسانی که به نام مردم سیستان و بلوچستان این جنایات را انجام دادند، هیچ جایگاهی برای آن مردم نداشته و همه آن‌ها از این گروهک‌ها احساس انزجار می‌کنند.

مهین با اشاره به سابقه طولانی لشکر امام حسین(ع) در دفاع مقدس ادامه داد: در جلسه‌ای در زمان دفاع مقدس فرماندهان لشکرهای مختلف از حضور خود در عملیات‌ها آمار ارائه می‌دادند که دو لشگر ۱۴ امام حسین(ع) و نجف اشرف در تمام عملیات‌ها برعلیه دشمن متجاوز حضور داشته و کارنامه‌ای ماندگار از ایثارگری خود بر جای گذاشتند.

وی با بیان اینکه حماسه اخیر دنبال همان ایثارگری‌ها است اضافه کرد: مردم اصفهان وابستگی شدیدی با این لشگر و رزمندگان آن دارند زیرا که در دفاع از کشور همواره حماسه آفرین بوده است و حادثه اخیر اراده و اندیشه مردم را با این سابقه محکم‌تر خواهد کرد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان این اقدامات را ارزش نظامی و محکوم توسط همه نهادها دانسته و اضافه کرد: اقدامات اینچنینی حاصلی جز ایجاد انزجار بیشتر از آن‌ها در بین مردم نداشته و آنان همانند تهاجم عظیم سابق این حرکات را نیز پشت سر خواهند گذاشت.

وی افزود: امیدوارم پیام مقام معظم رهبری پس از این حادثه به‌طور کامل مورد توجه قرار گیرد مخصوصا آن قسمتی که فرمودند "اگر قصوری رخ داده پیگیری شود" تا دیگر شاهد چنین اتفافاتی نباشیم.

معین با بیان اینکه شمار شهیدانی که توسط مردم اصفهان تقدیم انقلاب شد نشان از آن دارد که اصفهان به عنوان مرکز جدی دفاع انقلاب اسلامی بوده و وجود شهیدانی مانند خرازی این جایگاه را نشان می‌دهد اظهار کرد: مردم اصفهان مستحق آن هستند که تمام حقوقشان به بخصوص تامین آب رودخانه زاینده‌رود که تاثیر بسیاری در کشور دارد رعایت شود و همانگونه که مردم اصفهان حجت را تمام کردند مسئولان کشور نیز حقوق تضییع شده آنان را پاسخ دهند.

وی تصریح کرد: در این روزها که بودجه کشور مطرح می‌شود از تمام نمایندگان مخصوصا نمایندگان خوزستان انتظار داریم که حقوق مردم اصفهان را که بخشی از امنیت امروز استان خود را مدیون جانفشانی آنان هستند با مساعدت در رفع مشکلات آب این استان مورد توجه قرار دهند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ۳۰ بهمن‌ماه روز تکریم مادران و همسران شهدا خاطرنشان کرد: اگر سابقه درخشانی درخصوص شهادت وجود دارد مدیون مادر و همسرانی است که زمینه جانفشانی این ایثارگری‌ها را فراهم کرده‌اند.

کد خبر 367874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.