۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
از منطقه مرکزی شهر چه خبر؟

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی خیابان جامی شرقی به صورت تدریجی در حال انجام است و به همکاری شهروندان برای تسریع انجام پروژه نیاز داریم.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در مسیر آزادسازی خیابان جامی شرقی تنها یک مغازه به صورت جزیره‌ای باقی مانده که از صاحب آن انتظار می‌رفت همکاری لازم با شهرداری داشته باشد تا فرایند آزادسازی هر چه زودتر پایان یابد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه انجام مذاکرات با مالک برای آزادسازی این پلاک بی نتیجه بود و به توافق نرسیدیم، مقدمات اجرای ماده هشت فراهم شده تا این نقطه حساس نیز آزادسازی شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از پیشرفت ۶۵ درصدی احداث پارکینگ زیرسطحی خیابان اردیبهشت خبر داد و گفت: احداث این پارکینگ در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و کاهش بار ترافیکی خیابان طالقانی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پارکینگ خیابان اردیبهشت سه هزار و ۳۰۰ مترمربع مساحت دارد و تعداد ۱۰۵ خودرو را در خود جای خواهد داد افزود: برای احداث این پارکینگ شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

شکرانی در خصوص پروژه ادامه خیابان زاهد تصریح کرد: ادامه این خیابان حدفاصل خیابان‌های مسجدسید و فروغی جزء پروژه‌های منطقه یک شهرداری اصفهان لحاظ شده که طی سال‌های قبل بخش زیادی از آن انجام شده و تنها حدود یک کیلومتر آن باقی مانده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان ادامه داد: در صدد تامین منابع برای آزادسازی ادامه خیابان زاهد که از بافت فرسوده عبور می‌کند هستیم تا بتوانیم این پروژه را ظرف دو الی سه سال آینده به اتمام برسانیم.

کد خبر 367869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.