برای تقویت حافظه این رنگ را بپوشید

رنگ زرد که در اکثر فرهنگ‌های جهان نشانه شور جوانی، شادی و گرما است نقش موثری در تقویت حافظه افراد و کمک به تصمیم گیری سریع آن‌ها دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، رنگ زرد یکی از رنگ‌های گرم است که به لحاظ روانشناسی یکی از درخشان‌ترین رنگ ها محسوب می‌شود. طیف‌های رنگ زرد شامل طلایی، زرد روشن، زرد تیره، لیمویی و کرم است و از این رنگ به عنوان نماد خلاقیت، اعتماد به نفس، خوش بینی، شادی و شور و شوق یاد می‌شود. جالب است بدانید که رنگ زرد، توانایی‌های ذهنی افراد را تحریک می‌کند و نماد ایده‌های جدید است که راه را برای انجام بهتر کارها باز می‌کند. اغلب زردپوشان راحت‌تر از دیگران با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و به آسانی با آن‌ها دوست می‌شوند. با ما همرا شوید تا با تاثیر رنگ زرد بر سلامت افراد و ویژگی‌های علاقه مندان به این رنگ بیشتر آشنا شویم.

برای تقویت حافظه خود رنگ زرد بپوشید

برخی بررسی‌ها نشان می‌دهد که استفاده زیاد رنگ زرد روشن چشم‌ها را تحریک می‌کند، نوزاد را بی قرار می‌کند و با تحریک کردن احساسات، زمینه ایجاد اضطراب و عصبانیت را در افراد فراهم می‌کند. اما ویژگی مهم این رنگ ، تحریک سمت چپ مغز، تقویت حافظه و کمک به تصمیم گیری سریع است. میوه‌های زرد رنگی که در طبیعت یافت می‌شود شامل زرد آلو، سیب زرد، آلو زرد، گرمک، انجیر زرد، لیمو ترش، گریپ فروت، انبه، گلابی و آناناس است و سبزیجات زرد رنگ نیز شامل فلفل دلمه زرد، کدو تنبل، ذرت و سیب زمینی شیرین است که هر یک خواص زیادی برای سلامت بدن افراد دارد.

ویژگی‌های علاقه‌مندان به رنگ زرد

اغلب زردپوشان افرادی بسیار پویا و حساب‌گر هستند. به راحتی می‌خندند و برای تصمیم گیری عقل و منطق را به احساسات خود ترجیح می‌دهند. همچنین این افراد تمایل دارند خود را منحصر به فرد نشان دهند. جالب است بدانید که رنگ زرد در اکثر فرهنگ‌های جهان نشانه شور جوانی، شادی و گرما است و به عنوان بهترین رنگ برای ایجاد شوق و امید به زندگی و افزایش اعتماد به نفس و خوش بینی شناخته می‌شود.

حقایقی در مورد رنگ زرد

این  رنگ که به عنوان نماد احتیاط در چراغ‌های راهنمایی و رانندگی استفاده می‌شود در کشور ژاپن اغلب نشانه شجاعت است. از رنگ زرد بیشتر برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه ، طراحی اسباب‌بازی و لباس‌های نوزادان استفاده می‌شود. همچنین نشریات و سایت‌هایی که مطالب عام‌پسند منتشر می‌کنند به عنوان روزنامه‌ها یا سایت های زرد در جهان شناخته می‌شوند.

کد خبر 367840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.