جواب هنجارشکنی را در میدان بازی می‌دهیم

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: اگر کسی در فدراسیون به تیم ملی حفاری اهواز اعتراض نمی‌کند پس ما نیز این حق را به هیچ کسی نمی‌دهیم که به کارمان اعتراض کنند.

محمدحسین عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تأکید بر سناریوی تکراری ملی حفاری اهواز در روز گذشته، اظهار کرد: سه هفته گذشته در بازی سن‌ایچ ساوه و حفاری اهواز تعدادی از هواداران از پشت نیمکت تیم میهمان و از ابتدا تا انتهای بازی فحاشی می‌کنند که اصلا ربطی هم به گیتی‌پسند ندارد و حفاری اهواز با همه تیم‌ها این رفتار را دارد؛ اگر مصاحبه سه هفته گذشته اصغری‌مقدم را مطالعه کنید متوجه می‌شوید که در مصاحبه خود عنوان کرده تماشاگران ملی حفاری بدترین فحاشی‌ها را به بازیکنان سن ایچ کرده‌اند؛ در بازی آخر سن ایچ و حفاری در اهواز سالن مسابقه بر طبق سناریوی جدیدی که توسط حفاری پیاده شده بود، عوض شد که در پایان هم حفاری پیروز شد.

حرکت غیرورزشی را  همه باید ببینند

وی با تأکید بر درخواست باشگاه گیتی‌پسند مبنی بر پخش زنده بازی گیتی‌پسند و حفاری اهواز از رسانه ملی، ادامه داد: ما پیش‌بینی تمام این اتفاقات را کرده بودیم و از حدود یک هفته پیش طی رایزنی که با صدا و سیمای مرکز اصفهان و خوزستان داشتیم خواهان پخش مستقیم بازی در رسانه ملی با هزینه باشگاه شدیم که تمام ایران شاهد این فوتسال خوب و زیبا باشند؛ این کار را انجام دادیم تا شاهد حرکت غیرورزشی نباشیم و درصورتی که هرگونه حرکت غیر ورزشی صورت گرفت تمام ایران شاهد این حرکت باشند.

اجازه ندادند بازی پخش زنده داشته باشد

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند در رابطه با نبود پخش زنده بازی گیتی‌پسند و حفاری اهواز، خاطرنشان کرد: با انجام تمام رایزنی‌ها در ابتدا گفتند حراست شرکت نفت اجازه ورود دوربین را نمی‌دهد و در ادامه با حراست هماهنگ کردیم که دوستان حراست شرکت نفت گفتند اصلا این موضوع ربطی به ما ندارد و باشگاه ملی حفاری موافق انجام این کار نیست؛ نامه‌هایی را به فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و هیئت فوتبال استان خوزستان به منظور صدور مجوز پخش زنده این دیدار شد ولی در ادامه باز هم به در بسته برخورد کردیم و اجازه این کار را ندادند.

اتفاقات دیروز با برنامه ریزی قبلی بود

وی با اشاره به جو متشنج سالن بازی روز گذشته گیتی‌پسند و حفاری اهواز، گفت: به نظر ما علت اینکه به ما اجازه پخش زنده این بازی را نمی‌دادند این بود که آنجا به جای میدان فوتسال، میدان جنگ بود. روز گذشته در بازی، از پرتاب نارنجک تا بطری را شاهد بودیم ضمن اینکه فحاشی جزو جدایی‌ناپذیر این بازی بود و شاید نزدیک به ده بار بازی متوقف شد و این توقفات در بازی دلیلی به جز ضعف بدنی تیم حفاری نداشت؛ تمام اقداماتی که در بازی روز گذشته اتفاق افتاد برنامه‌ریزی شده بود.

نمی‌توانید کنترل کنید، تعطیل کنید

عراقی‌زاده با انتقاد از نماینده فدراسیون، تصریح کرد: ما فیلمی داریم که زمانی که فردی ترقه می‌زند، سرپرست تیم حفاری، نیروی انتظامی را صدا می‌زند و به وی متذکر می‌شود که به هوادار بگویید دیگر ترقه پرتاب نکند. همه این اتفاقات یک طرف، ما از نماینده فدراسیون شاکی هستیم؛ اگر نمی‌توانند تعداد کمی تماشاگر را پشت نیمکت ما کنترل کند، باید بازی را تعطیل کند. اگر همین اتفاق در اصفهان می افتاد، مطمناً بازی تعطیل می‌شد و نتیجه بازی را سه بر صفر به نفع میهمان ثبت می‌کردند. پس از پایان بازی روز  گذشته، انواع و اقسام فحاشی‌ها را شنیدیم.

فقط مشت زدن به صورت آسیب نیست

وی در رابطه با مصدومیت بازیکنان تیمش در بازی روز گذشته مقابل ملی حفاری اهواز، اظهار کرد: خوشبختانه بعد از پایان بازی ما سریع بازیکنان را به رختکن دیگری فرستادیم و بازیکنانمان حدود ۱۵ دقیقه‌ در یک رختکن حبس بودند تا بعد از کنترل کردن تماشاگرها، به رختکن خود بروند؛ متأسفانه طی تماسی که با سپهر محمدی داشتم به من گفت پس از بازی روز گذشته، یکی از گوشهایم نمی‌شنود که دلیل آن هم ترقه‌هایی است که مقابل او می‌زدند؛ آسیب که حتما نباید با مشت به صورت کسی زدن باشد.

بازی به خاطر ترس کنسل نشد

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند با انتقاد از تیم داوری و نیروی انتظامی در بازی روز گذشته، گفت: تصاویری داریم که داور سوم کنار زمین خودش از ترس سرش را می‌گیرد و شاید دلیل متوقف نکردن بازی توسط نماینده فدراسیون ترس وی بخاطر تهدیداتی بود که مقابل چشمان من به او کردند؛ نماینده فدراسیون نیز از گزند فحاشی‌ها مصون نبود؛ سلیمانی، دبیر سازمان لیگ به عنوان نماینده ویژه در این بازی حضور داشت که وی نیز مورد تهدید قرار گرفت؛ در اهواز بازی صرفا بخاطر ترس کنسل نشد و هیچگونه امنیتی نیز بر بازی حاکم نبود که در ادامه متأسفانه نتوانستند آنگونه که شایسته بود بازی را کنترل کنند.

باشگاه گیتی‌پسند در بازی آینده هر حقی را برای خود متصور است

وی با تصور هر حقی برای باشگاه گیتی‌پسند در بازی پیش‌رو با ملی حفاری اهواز، تصریح کرد: این حق برای باشگاه گیتی‌پسند وجود دارد که این برای بازی این هفته مقابل ملی حفاری اهواز، سالن بازی را عوض کنیم و یا اصلا پخش زنده‌ای در کار نباشد و اگر کسی در فدراسیون به تیم ملی حفاری اهواز اعتراض نمی‌کند پس ما نیز این حق را به هیچ کسی نمی‌دهیم که به کارمان اعتراض کنند؛ ما همانطور که در بیانیه باشگاه هم متذکر شدیم جواب این هنجارشکنی را در میدان بازی می‌دهیم.

از مسئولین هیچ انتظاری نداریم

عراقی‌زاده با بیان اینکه تیمی که روز گذشته در اهواز آن اتفاقات برایش افتاد، همان تیمی است که چندی پیش با شهروند ساری بازی کرد، افزود: ما از مسئولین هیچ انتظاری نداریم و از آن‌ها کمال تشکر را هم داریم در صورتی که در بازی ما با ساری همه به میدان آمدند و تمام مسئولین از مردم ساری عذرخواهی کردند ولی هیچ‌کس در حال حاضر پا پیش نمی‌گذارد تا مشکل باشگاه گیتی‌پسند را حل کنند؛ فقط باید یادآوری کنم این تیم همان تیمی است که با شهروندساری بازی کرد.

کد خبر 367830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.