بازیکنان پرسپولیس قهرکردند

پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان پرسپولیس باز بهانه‌ای برای تحریم تمرینات تیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مشکلات مالی پرسپولیس بار دیگر سر باز کرد و آن‌ها که با توجه به فینالیست شدن در لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی دو دوره اخیر در لیگ برتر، امیدوار بودند با کمترین مشکلات فصل جاری را دنبال کنند، اکنون هنوز موفق به دریافت مطالبات خود طبق آنچه که مدیران تیم تعهد داده بودند، نشده‌اند.

دروازه‌بان پرسپولیس، آغازگر اعتصاب

باشگاه پرسپولیس بعد از پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان خود، پیش از تعطیلات نیم‌فصل مبلغی به گادوین منشا، بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ پرداخت کرده بود و به آن‌ها وعده داده بود پیش از شروع نیم‌فصل نیز باقی مطالبات را به آن‌ها بپردازد، در شرایطی که منشا برای فسخ قراردادش با باشگاه به توافق رسید، اما هنوز در این راه ناکام بوده تا امروز به این شکل و با حضور نداشتن در تمرینات گلایه خود را نشان دهد.

مدیران پرسپولیس به همه بازیکنان خود اعم از خارجی و داخلی اعلام کرده بودند با شروع نیم‌فصل پرداختی آن‌ها را طبق تعهد پرداخت خواهند کرد اما اکنون با گذشت سه هفته از نیم‌فصل دوم، هنوز موفق به انجام این مسئله نشده‌اند تا پرداختی به بازیکنان روی ۳۰ درصد باقی بماند.

با این حال بازیکنان پرسپولیس مدعی شده‌ بودند در صورتی که به خواسته آن‌ها طبق چند ماه اخیر توجهی نشود و همچنان مدیران تیم اقدام به وعده دادن کنند، در تمرینات آتی تا پیش از جدال با پدیده حاضر نمی‌شوند و اعتصاب در این تیم آغاز می‌شود.

اعتصاب کلید خورد

بازیکنان پرسپولیس پیش از شروع تمرین، امروز –شنبه ۲۸ بهمن ماه-  در جلسه کوتاه با سیدجلال حسینی از او خواستند تا مشکلات تیم را به اطلاع مدیران رسانده و با ایشان جلسه برگزار کند.

آن‌ها مدعی هستند در طی ماه‌های اخیر با احترام به مشکلات باشگاه در قبال بدهی‌های گذشته و دریافتی نداشتن از اسپانسر سکوت کرده و با حضور در تمرینات و عملکرد موفق در بازی‌ها در تلاش برای کسب نتیجه بوده‌اند؛ با این حال این تعهد نداشتن باشگاه، در زندگی شخصی مشکلاتی برای آن‌ها به وجود آورده است.

ایرج عرب، سرپرست باشگاه که بعد از ماجرای مربوط به کناره‌گیری حمیدرضا گرشاسبی به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان جایگزین او شده، تا این لحظه نتوانسته منابع لازم برای پرداخت مطالبات بازیکنان را تأمین کند تا این روزها کاملا تحت فشار باشد.

باید دید در آستانه دیدار حساس مرحله یک چهارم جام حذفی برابر پدیده مشهد و در شرایطی که این تیم طی فصول اخیر در دستیابی به جام حذفی ناکام بوده‌، اکنون با این چالش به چه شکل برخورد می‌کند.

کد خبر 367809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.