ادامه بارش‌ها در اصفهان/ کاهش ۷ درجه ای دما

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی گویای ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان است که بر این اساس برای اکثر نقاط استان بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی طی امروز بر استان است که بر این اساس در اکثر نقاط استان بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در اکثر نقاط استان نیز  وزش باد شدید به ویژه در مناطق شمال، شرق و جنوب پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: این سامانه بارشی بعدازظهر امروز از سمت شرق استان خارج می‌شود که به همراه آن بارش‌ باران را به همراه خواهد داشت.

سیدان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا بین شش تا هفت درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد که با نفوذ توده هوای سرد همچنان شاهد ماندگاری سرما و کاهش دما در روزهای آینده خواهیم بود.

وی با اشاره به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در استان افزود: بیشترین میزان بارش برف و باران از سمیرم  با ۱۴ سانتی متر برف و ۱۷.۵ میلی‌تر باران و آب ازحاصل از برف گزارش شده است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد، اظهار کرد: در این بازه زمانی، بویین میاندشت با ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خوروبیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 367784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.