تشییع پیکر دو شهید حادثه تروریستی خاش در سمیرم

سمیرم- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم گفت: پیکر دو شهید حادثه تروریستی خاش زاهدان فردا( یک‌شنبه) از ساعت ۹ صبح در سمیرم تشییع می‌شوند.

سرهنگ هوشنگ نوابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از شهرستان سمیرم گفت: حادثه تروریستی خاش_زاهدان که موجب شهادت ۲۷ نفر از پاسدارن کشور عزیزمان شد به شهادت دو نفر از پاسداران شهرستان سمیرم منجر شد.

وی افزود: شهید مهدی نوروزی و محمد صابری دو پاسدار سمیرمی بودن که در این حادثه تروریستی جان خود را در راه امنیت کشورشان اهدا کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سمیرم با اشاره به حضور پیکر مطهر این شهدا در سمیرم افزود: مراسم وداع با شهدای شهرستان امشب پس از نماز مغرب و عشا در حسینیه انقلاب با حضور پرشور مردم شهرستان برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: صبح فردا(یکشنبه) مراسم تشییع پیکر این دو شهید والا مقام از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به سمت میدان شهدای سمیرم برگزار و از آنجا پیکر مطهر شهید محمد صابری برای خاکسپاری به گلزار شهدای سمیرم منتقل می‌شود.

نوابی خاطرنشان کرد: پیکر مطهر شهید مهدی نوروزی پس از تشییع در سمیرم برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش روستای چهارراه منتقل می‌شود.

به گزارش ایمنا؛ مراسم گرامیداشت شهدای این حادثه سه شنبه از ساعت ۹ صبح در حسینیه انقلاب سمیرم برگزار می شود.

کد خبر 367778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.