اجرای ۷ طرح آبیاری نوین در شهرضا

شهرضا – مدیر جهاد کشاورزی شهرضا از تصویب و اجرای هفت طرح آبیاری کم‌فشار و تحت فشار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، رضا باقری امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران، از تصویب و تامین اعتبار هفت طرح آبیاری تحت فشار و کم فشار در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح‌ها در سطح ۱۹۷.۷۲ هکتار با اختصاص اعتبار دولتی بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۲۷ میلیون ریال در زمستان امسال اجرا شده است.    

وی اضافه کرد: به منظور حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش‌های کشاورزی و غیرکشاورزی و کمک به تولید و رونق کسب و کار، خسارت تاخیر تادیه عدم پرداخت اجاره بهای سنوات گذشته مستاجران اراضی ملی و دولتی واگذار شده کمیسیون مواد ۳۱، ۳۲ آیین‌نامه اجرایی لایحه قانونی واگذاری و احیاء اراضی مواد ۲۱ و ۲۲، درصورت واریز تا پایان سال ۹۸ بخشیده می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرضا تأکید کرد: همه مبالغ معوقه سنوات گذشته حسب مورد با محاسبه نرخ تاخیر تادیه براساس مفاد دستورالعمل اصلاحی ضوابط واگذاری محاسبه و اخذ خواهد شد.

باقری اظهار کرد: در دهه فجر امسال، ۲۶ پروژه جهادکشاورزی شهرستان که با جمع اعتبار هزینه شده ۱۲۲ میلیارد ریال ایجاد شده بود، به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۸۲ نفر و برخورداری یک هزار و ۸۶ خانوار را فراهم کرد، یادآور شد: مهمترین پروژه‌های این بخش شامل افتتاح مرکز پرورش اسب و پرورش مرغ تخم گذار با ظرفیت ۶۰ هزار و ۶۰ راس با جمع هزینه شده ۴۳ میلیارد ریال و ایجاد ۱۰ فرصت شغلی و بهره‌مندی ۲۹ خانوار بوده است.

کد خبر 367771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.