شهدای حادثه تروریستی زاهدان، سند مظلومیت ملت ایران  هستند

شهرضا - امام جمعه موقت شهرضا گفت: حادثه تروریستی زاهدان که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مرزبانان کشورمان شد، مظلومیت ملت ایران و انقلاب اسلامی را ثابت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام اصغر قائمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به بعضی رویدادهای تاریخی صدر اسلام، تأکید کرد: عدم پیروی از ولایت و امامت باعث انحراف مردم از صراط مستقیم و فراموشی احکام حقیقی اسلام شد.

وی با اشاره به واقعه شهادت حضرت زهرا(س) خاطرنشان کرد: این رویداد به دست منافقانی واقع شد که در زمان حیات رسول‌الله(ص) ظاهرا به احکام اسلام عمل و پس از رحلت ایشان برخلاف دستورات پیامبر(ص) رفتار کردند.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه انحراف برخی مسلمانان همواره ناشی از بی‌توجهی به سخنان ائمه(ع) و اولیای دین بوده است یادآور شد: در هر کجا ولایتمداری و تبعیت بی چون و چرا از سخنان رهبر و امام جامعه وجود داشته، مشکلات برطرف شده و دشمنان شکست خورده‌اند.

وی با اشاره به راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تصریح کرد: حضور گسترده مردم در این روز، پاسخ محکمی بود به کسانی که در اندیشه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و فتح ایران بودند.

امام جمعه موقت شهرضا اضافه کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد هیچ چیزی نمی‌تواند مانع حضور گسترده مردم در صحنه‌های حمایت از اسلام و ارزش‌های انقلابی شود.

حجت‌الاسلام قائمی با بیان اینکه مردم ایران بارها وفاداری خود را به اسلام و انقلاب ثابت کرده‌اند تأکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پیام روشنی به مسئولان و مدیران جامعه داد تا آنان بدانند ملت ایران مهمترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشانه رضایت آنان از وضعیت معیشتی و اقتصادی جامعه نیست.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه سوء مدیریت و بی‌تدبیری برخی مسئولان سبب نارضایتی مردم شده است یادآور شد: اگر مسئولان بیش از توجه به مذاکرات خارجی و کمک کشورهای بیگانه به توانمندی داخلی و استعداد جوانان کشور توجه می‌کردند بسیاری از مشکلات حل می‌شد.

حجت‌الاسلام قائمی با اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار همافران ارتش با ایشان ادامه داد: یکی از علل ضعف اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم بی‌توجهی مسئولان اجرایی به اصول اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به کارشکنی رییس جمهور و مسئولان آمریکا در روابط ایران و اروپا خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب از سالیان گذشته به غیرقابل اطمینان بودن سران آمریکا اشاره کرده بودند و امروز همه ما تحقق پیش‌بینی ایشان را در قالب خروج غیرقانونی این کشور از معاهده برجام مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه موقت شهرضا اضافه کرد: رهبری در سخنان اخیر خود بر غیرقابل اعتماد بودن کشورهای اروپایی نیز تأکید فرمودند، بنابراین مسئولان پیش از آنکه با عهدشکنی یا اقدامات ناشایست این کشورها نیز مواجه شوند باید راهکارهایی برای استفاده از توان داخلی در حل مشکلات اتخاذ کنند.

حجت‌الاسلام قائمی با بیان اینکه اگر مسئولان اجرایی کشور از سخنان رهبر معظم انقلاب تبعیت می‌کردند بسیاری از مشکلات ایجاد نمی‌شد تأکید کرد: مردم ایران رهبر خود را تنها نمی‌گذارند، آنان همواره پشتیبان ولایت و تابع تدابیر ایشان بوده‌اند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در مسیر خاش به زاهدان تصریح کرد: این حادثه تروریستی که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مرزبانان کشورمان شد مظلومیت ملت ایران و انقلاب اسلامی را ثابت کرد.

امام جمعه شهرضا در ادامه افزود: کسانی که آزمایشات موشکی یا حضور مستشاری و نظامی ایران در کشورهای عراق، سوریه و افغانستان را علت مشکلات فعلی کشور می‌دانند از این نکته غافل هستند که بدون توانمندی نظامی، کشور در معرض حملات شدید دشمنان قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام قائمی یادآور شد: مهمترین مسئله اروپا و آمریکا تأمین امنیت اسراییل و حفاظت از این کشور در برابر موشک‌های دوربرد و تسلیحات نظامی ایران است به همین دلیل خلع سلاح نظامی یا تجدیدنظر در برنامه‌های مشکی را به عنوان پیش‌شرط برقراری کانال مالی یا هر مذاکره دیگری عنوان می‌کنند.

کد خبر 367707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.