تقدیر انجمن صرع اصفهان از شورای اسلامی شهر

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر خیریه‌ها و انجمن‌های مردم نهاد نبودند مشخص نبود که مدیران شهری با وجود مشکلات بزرگی که در شهر وجود دارد چگونه موانع بر سر راه را رفع می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظهر امروز (جمعه) انجمن حمایت از مبتلایان به بیماری صرع در جمع اعضای خود از شورای اسلامی شهر اصفهان، معاونت فرهنگی اجتماعی و اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان به‌خاطر همراهی با این انجمن تقدیر و تشکر کرد.

علیرضا نصراصفهانی، نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در حاشیه این مراسم با تقدیر از زحمات کسانی که در راه‌اندازی و استمرار انجمن صرع اصفهان تلاش کرده‌اند اظهار کرد: مشکلاتی که در گوشه و کنار شهر وجود دارد در بسیاری مواقع توسط سازمان‌های مردم نهاد حل می‌شود.

وی افزود: حدود ۴۰۰ خیریه و انجمن مردم نهاد با عناوین مختلف در حوزه‌های درمانی، پوشاک، ارزاق و مسکن در سطح اصفهان فعال هستند که اگر آن‌ها نبودند مشخص نبود که مدیران شهری با وجود مشکلات بزرگی که در شهر وجود دارد، چگونه موانع بر سر راه را رفع می‌کردند.

عباس شیاسی، مدیر داخلی انجمن خیریه صرع اصفهان نیز با تاکید بر همراهی مدیران شهری با این انجمن از زمان تاسیس تا کنون گفت: خوشحالیم که انجمن صرع در اصفهان دیگر غریب نیست و دستگاه‌های مختلف آن را در رسیدن به اهداف خود یاری و حمایت می‌کنند.

کد خبر 367706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.