فردا اصفهان بارانی می‌شود/ افزایش ۳ درجه ای دما

کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر آغاز فعالیت سامانه بارشی بر آسمان استان است که بر این اساس برای اکثر نقاط استان بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه بارشی از شب گذشته به استان است که از سمت غرب فعالیت خود را آغاز کرده و مناطق جنوبی استان را نیز در برگرفته است.

 وی با بیان اینکه ناپایداری جو تا دو روز آینده  بر استان ادامه دارد که بر این اساس از بعد از ظهر بارش‌ها در اکثر مناطق غربی و جنوبی استان به صورت برف و باران پیش‌بینی می‌شود، افزود: فعالیت این سامانه از امشب به مناطق شرقی و مرکزی استان نیز کشیده خواهد شد که به صورت بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی کیفیت هوای استان اصفهان با اشاره به بارش‌های شب گذشته که در مناطق غربی استان اتفاق افتاده، ادامه داد: بیشترین میزان بارش باران از فریدونشهر با ۹.۰  میلی متر بارش باران گزارش شده که هم اکنون بارش‌ها به صورت برف ادامه دارد.

علی عسگریان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا یک تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد که بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۵  درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

وی اظهار کرد: در این بازه زمانی، بویین میاندشت با  پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خوروبیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 367698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.