به خاطر کشورم به تیم ملی برمی گردم

حامد حدادی با تاکید بر اینکه فعلا تصمیم به کنار گذاشتن کدورت ها و بازگشت به تیم ملی گرفته، گفت: به خاطر کشورم این تصمیم را گرفتم نه شخصِ خاصی.

به گزارش ایمنا، حامد حدادی با وجودی که در فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال برای شرکت در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی حضور داشت از حضور در تمرینات ممانعت کرد.

این بازیکن شامگاه پنجشنبه ضمن تماشای دیدار تدارکاتی تیم ملی برابر اردن در تالار آزادی، در مورد مواضع اخیر خود توضیح داد و گفت که تصمیم به بازگشت گرفته است.

این ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: همه من را می شناسند و می دانند طی بیست سال اخیر همیشه و در هر شرایطی برای تیم ملی بازی کردم حتی وقتیکه مصدومیت داشتم اما اخیراً مشکلات و کدورت هایی پیشآمد که باعث شد به تمرینات نیایم.

وی ادامه داد: اما من به خاطر کشورم، پرچم آن و جامعه بسکتبال و تیم ملی کشورم همه این کدورت ها را کنار می گذارم. از طرف فدراسیون و کادر فنی با من تماس گرفتند که به تمرینات بیایم اما به خاطر یکسری مشکلات نشد درحالیکه خودم واقعاً دوست داشتم در تمرینات باشم تا بازهم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

حدادی با بیان اینکه تیم ملی بسکتبال دیدارهای مهمی پیش رو دارد، یادآور شد: بعد از تماس ار طرف فدراسیون و کادر فنی تصمیم گرفتم فعلاً کدورت ها را کنار بگذارم و به تیم ملی بیایم. تاکید می کنم که فعلاً این تصمیم را گرفته ام.

وی با نام بردن از ارسلان کاظمی که به اردو دعوت نشده است، ادامه داد: فکر می کنم اگر با ارسلان هم تماس می گرفتند با قدرت می آمد همان طور که من با قدرت بازگشته ام. تمام تمرکزم طی روزهای آینده روی تیم ملی خواهد بود تا کمک حال این تیم باشم.

ملی پوش بسکتبال کشورمان با تاکید بر اینکه تاکنون برای هیچ شخص خاصی بازی نکرده، تصریح کرد: از این به بعد هم برای شخصی و به خاطر کسی بازی نمی کند. من برای کشورم و با تعصب و غیرت و تمام قدرت بازی می کنم. همیشه هم تلاشم برای کمک بوده و حتی اگر خوب نبودم خودم به آن اشاره کرده ام.

حدادی در ادامه با ابراز امیدواری از اینکه مشکلات اخیر برای همیشه حل شود، خاطرنشان کرد: اگر غیر از این باشد دودش در چشم خودمان می رود و خودمان آسیب می بینیم. امیدوارم مشکل ارسلان هم حل شود و به تیم ملی بازگردد. همه جوره پشتِ ارسلان هستم.

این بازیکن در مورد زمان شروع تمریناتش با تیم ملی گفت: نمی دانم؛ باید اطلاع دهند. ظاهراً گروهی درست کرده اند که من جزوش نیستم.

حدادی از اظهارنظر در مورد دیدارهای پیش رو برابر ژاپن و استرالیا امتناع کرد و گفت: هنوز تمرینات و شروع نکرده ام. ترجیح می دهم فعلاً در این مورد صحبت نکنم فقط امیدوارم با توجه به میزبانی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و جشن صعود را بگیریم.

ملی پوش بسکتبال کشورمان در واکنش به اینکه حضورش به عنوان یک ستاره برای تماشاگران قابل توجه خواهد بود، گفت: ما ستاره کم نداریم. امیدوارم تماشاگران با حضور در سالن حمایت کنند و ما هم بازی جذابی داشته باشیم.

منبع: مهر

کد خبر 367672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.