ملت ایران کم نمی آورد

استاندار اصفهان گفت: این حوادث تروریستی تنها موجب افزایش عزت و آبروی انقلاب اسلامی و مردم ایران خواهد شد و ملت ایران در برابر چنین حادثه هایی کم نخواهند آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی در حاشیه مراسم استقبال از شهدای اصفهانی حادثه تروریستی استان سیستان و بلوچستان در فرودگاه بدر نیروی زمینی سپاه اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملت ایران با مشاهده این اقدامات خرابکارانه از سوی تروریست ها تنفر و انزجار بیشتری نسبت به استکبار جهانی و آمریکای تروریست پیدا خواهند کرد.

وی افزود: این گونه از حوادث تروریستی موجب می شود که عزم و علاقه مردم برای مبارزه با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار افزایش یابد و مردم در این چهل سال با حضور و استقامت خود نشان داده اند که تا پای جان از انقلاب صیانت می کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه یکی از ویژگی های بارز مردم اصفهان صبر و استقامت آنها است، تصریح کرد: شهدا با خون خود از انقلاب دفاع کردند و وظیفه ما پاسداری از خون این شهدای گرانقدر است؛ شهدا مانند کوه در برابر سلطه استکبار جهانی ایستادگی کردند و صبوری خانواده شهدا قابل تقدیر است.

رضایی در پایان اضافه کرد: مردم نشان داده اند که هیچ مسئله ای نمی تواند رابطه آنها با نظام، اسلام و رهبری را خدشه دار کند و باید در برابر قدرت هایی که می خواهند مردم ایران را جدا از نظام اسلامی کشور جدا کنند ایستادگی و پایداری کرد.

کد خبر 367654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.