۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
ملت ایران با شهادت بیگانه نیست

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته بارها شاهد شهادت بهترین فرزندان خود در راه ایمان و عقیده بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد عصر امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان، با اشاره به شهادت دو تن از نیروهای سپاه پاسداران این شهرستان در عملیات تروریستی اخیر، تصریح کرد: حضور حماسی و کم‌نظیر مردم ایران در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگ زرین دیگری بر افتخارات آنان افزود.

وی تأکید کرد: دشمنانی که در همه عرصه‌ها از مردم ایران شکست خوردند و نتوانستند شاهد آغاز پنجمین دهه از حیات سیاسی انقلاب باشند، با انجام اقدامات تروریستی، کینه و دشمنی خود را ثابت کردند.

فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: ملت ایران بارها در طول هزار و ۴۰۰ سال قبل و بویژه در چهار دهه گذشته شاهد به شهادت رسیدن بهترین فرزندان خود در راه ایمان و عقیده بوده‌اند.

رفیعی‌نژاد با بیان اینکه شهادت آرزوی همه فرزندان ایران‌زمین است، یادآور شد: شهادت‌طلبی بخشی از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است.

وی تأکید کرد: حادثه تروریستی اخیر، سند دیگری از مظلومیت ملت ایران و انقلاب اسلامی است که با هدایت و حمایت مدعیان دروغین حمایت از حقوق بشر انجام شد.

فرماندار شهرضا اضافه کرد: ابعاد و زوایای این حادثه نشان می‌دهد، قطعا دشمنان انقلاب اسلامی و مردم ایران و رأس آنان آمریکا و اسراییل در آن دست داشته‌اند.

رفیعی‌نژاد با بیان اینکه اینگونه حوادث پویایی انقلاب را ثابت می‌کند، اظهار کرد: اینگونه حوادث هرچند تلخ وناگوار است، اما رمز دوام انقلاب ما در چهار دهه گذشته نیز در استمرار فرهنگ شهادت‌طلبی بوده است.

وی تصریح کرد: مردم ما از هر طبقه و گروهی، به حقانیت انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب ایمان و اعتقاد راسخ دارند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در سراسر استان عزای عمومی است، خاطرنشان کرد: این حوادث دنباله شکست دشمنان انقلاب در تلاش‌های یکسال گذشته برای ناامید کردن ملت ایران بوده است.

رفیعی‌نژاد تأکید کرد: گروهک تروریستی جیش‌العدل به زودی پاسخ کوبنده ملت ایران را مشاهده می‌کنند.

به گزاش ایمنا، "علی‌اکبر قبادنیا" و "علیرضا پناهپوری" از نیروهای لشکر ۱۴ امام حسین(ع) شهرضا، در آخرین حمله تروریستی گروهک جیش‌العدل در مسیر خاش به زاهدان، به شهادت رسیدند.

کد خبر 367647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.