۲ شهید حادثه تروریستی، یکشنبه در شهرضا تشییع می شوند

شهرضا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: دو شهید حادثه تروریستی اخیر منطقه سیستان و بلوچستان در شهرضا تشییع می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سرهنگ جواد داستانی عصر امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان، اظهار کرد: گروهی از دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران، پس از ناکامی در توطئه‌های اخیر، به اقدامات تروریستی رو آوردند، اما این اقدامات هیچ اثری در امنیت کشور و اراده انقلابی مردم ندارد.

وی ادامه داد: مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، باشکوه، بی‌نظیر و پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمنان بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با بیان اینکه ۲۲ بهمن امسال برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت انقلابی ایران افزود، اضافه کرد: دشمنانی که از حضور گسترده مردم ناراحت بودند با انجام این اقدامات تروریستی، کینه خود را نشان می‌دهند، اما این اقدامات کوچکترین خللی در اراده ملت بزرگ ایران در حمایت از آرمان‌های انقلاب و رهبری وارد نمی‌کند.

داستانی با اشاره به شهادت دو نفر از پرسنل سپاه پاسداران شهرضا در حمالات تروریستی اخیر، خاطرنشان کرد: شهیدان "علی‌اکبر قبادنیا" و "علیرضا پناهپوری" از افراد لشکر ۱۴ امام حسین(ع) شهرضا بودند که در این حادثه به فیض رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با بیان اینکه خون شهدا در ۴۰ سال گذشته باعث افزایش اقتدار نظام اسلامی شده است، یادآور شد: شهیدانی که از شهرضا در این حادثه به شهادت رسیدند، بیش از ۲۰ سال سابقه خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تلاش در جهت تأمین امنیت مردم داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با بیان اینکه طبق آخرین اخبار درعملیات تروریستی اخیر ۲۷ نفر از نیروهای سپاه پاسداران شهید و ۱۳ نفر مجروح شدند، تصریح کرد: تعدادی از این شهدا از شهرستان‌های اصفهان، شهرضا، درچه و سمیرم بودند.

داستانی با بیان اینکه این حادثه تروریستی در مسیر "خاش" به "زاهدان" اتفاق افتاده است، گفت: شهدای این حادثه عصر امروز (پنجشنبه) از زاهدان به اصفهان منتقل می‌شوند و در سردخانه باغ‌رضوان نگهداری می‌شوند.

وی ادامه داد: در روز جمعه مراسم دیدار خانواده شهدا با پیکر شهدا در لشکر ۱۴ امام حسین(ع) برگزار و مراسم تشییع آنان در اصفهان نیز در ساعت ۱۴ روز شنبه در این شهرستان، برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا خاطرنشان کرد: با ورود شهدا به شهرضا، مراسم شبی با شهدا در شامگاه روز شنبه در بیت‌الاصغر شهرضا برگزار می‌شود، پیکر این شهدا نیز در ساعت ۹ صبح روز یکشنبه از میدان تاسوعا به سمت گلزار شهدای شهرستان تشییع و در همان محل به خاک سپرده می‌شود.

داستانی تأکید کرد: مراسم بزرگداشتی نیز برای این شهدا از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ صبح روز دوشنبه در بیت‌الاصغر شهرضا برگزار می‌شود.

کد خبر 367644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حسین طیبی نژاد IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    0 0
    همکلاسی وهمبازی دوران کودکیم شهادت مبارک