پایان هفته، اصفهان بارانی می‌شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر آغاز فعالیت بارشی از روز جمعه در استان است که بر این اساس بارش باران برای اکثر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی؛ همچنان جو پایدار بر آسمان استان حاکم است و پدیده خاص وجود ندارد.

وی افزود: بر این اساس امروز در اکثر نقاط استان آسمان صاف تا قسمتی ابری، وزش باد و در مناطق مرکزی غبار محلی پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه از روز جمعه با ورود سامانه ناپایدار به استان برای اکثر نقاط آن بارش باران و برای ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود ادامه داد: این سامانه قدرتمند نیست اما اوج فعالیت این سامانه برای روز شنبه است که وزش باد شدید را نیز همراه دارد.

سیدان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا بین چهار تا شش درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد که این روند افزایشی دما تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد افزود: در این بازه زمانی، بویین میاندشت با چهار  درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و آران و بیدگل با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 367621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.