سال سختی برای بازیکنان بود/ به حمایت بیشتری نیاز داریم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امسال یکی از سخت‌ترین سال‌ها برای باشگاه و بازیکنان ذوب‌آهن از لحاظ پرداخت قراردادها است.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بازی با الکویت دشوار بود، اظهارکرد: با یک تیم منظم و تاکتیکی بازی کردیم که ما را غافلگیر کردند؛ الکویت بازیکنان باکیفیت و قدرتی خوبی داشت که شرایط را برای ذوب‌آهن سخت کرده بود و متآسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان در وقت قانونی بازی استفاده کنیم؛ در نهایت کار به وقت اضافه کشیده شد که توانستیم با تک گل اوساگوآنا، مهاجم نیجریه‌ای تیم گام نخست را با قاطعیت برداریم و به مرحله بعدی پلی‌آف راه یابیم.

وی با اشاره به اینکه نتیجه‌ مناسبی در لیگ برتر نگرفته‌ایم، شرایط برای ذوب‌آهن سخت شده بود، افزود: در چهار بازی گذشته حتی یک گل هم به حریفان نزده بودیم و خوشحالم که بعد از مدت‌ها یک بُرد خوب به دست آوردیم تا بتوانیم از زیر فشارها بیرون بیاییم؛ باید در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا عملکرد بهتری از خودمان به نمایش بگذاریم و نتایج مناسبی بگیریم؛ در نیم‌فصل دوم لیگ برتر شرایط دشواری خواهیم داشت چراکه امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم و برای بازگشت به نیمه بالای جدول باید تلاش مضاعفی انجام دهیم.

حدادی‌فر با اشاره به اینکه ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا بازی سختی مقابل الغرافه قطر دارد و باید بازیکنان با تمرکز وارد این بازی شوند، گفت: بازی با الغرافه یکی از مهم‌ترین دیدارهای این فصل برای ذوب‌آهن است و پیروزی در این دیدار می‌تواند شرایط را برای ما بهتر کند. راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند از لحاظ روحی و انگیزشی تأثیر مضاعفی بر بازیکنان تیم بگذارد تا با اعتماد به نفس بیشتری در لیگ برتر ایران بازی کنند.

ناامید نیستیم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه مهدی طارمی یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین مهاجمان فوتبال آسیا است، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم طارمی یکی از سه مهاجم برتر فوتبال آسیا باشد و کسی نمی‌تواند این موضوع را انکار کند و این مسئله باعث می‌شود کار ما سخت‌تر شود؛ با برنامه‌های تاکتیکی که مربیان تیم می‌گذارند می‌توانیم کل تیم الغرافه را مهار کنیم؛ می‌دانیم شرایط برای ما سخت شده است، اما ناامید نیستیم و با تمام توان برای بردن به میدان می‌رویم تا بتوانیم سهمیه ایران را در این رقابت‌ها حفظ کنیم.

زمان حمایت فرا رسیده است

وی در پاسخ به اینکه رسیدگی مسئولان کارخانه ذوب‌آهن به باشگاه و تیم فوتبال ذوب‌آهن در این فصل چگونه بوده است؟ تصریح کرد: به طور کلی شرایط حال حاضر کارخانه را درک می‌کنیم، اما امسال یکی از سخت‌ترین سال‌ها برای باشگاه و بازیکنان ذوب‌آهن از لحاظ پرداخت قراردادها بوده است؛ از هیئت‌مدیره و مسئولان کارخانه ذوب‌آهن خواهش می‌کنم در حال حاضر به تیم کمک کنند؛ با پرداخت مطالبات بازیکنان در این برهه زمانی، روحیه بازیکنان بالا می‌رود و اگر این حمایت از این چند روز بگذرد دیگر فایده‌ای نخواهد داشت؛ شرایط دریافتی بازیکنان خیلی بد است و با این شرایط اقتصادی نیاز به حمایت بیشتری دارند.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که در بازی گذشته و در هوای سرد زمستان تیم فوتبال ذوب‌آهن را حمایت کردند و امیدوارم بتوانیم جواب محبت آن‌ها را بدهیم.

کد خبر 367610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.