پرواز سیمرغ ها در اینستاگرام

پس از ۴۰ سال هم که سیمرغ بگیرید ، گویی سیمرغ را جان داده اید.

امیر عابدی ، عکاس شناخته شده سینما،  با قرار دادن عکسی از علی نصیریان در اختتامیه جشنواره فیلم فجر و بعد از دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در صفحه اختصاصی اش ، اینگونه توضیح داده است:

به سی مرغی بسی اولی تریم

زانکه سیمرغ حقیقی گوهریم

پیش از این هم گفته ایم،  که به حق شما بزرگ آقای سینمای این مرز و بومید.

پس از ۴۰ سال هم که سیمرغ بگیرید ، گویی سیمرغ را جان داده اید. باقی بقایتان.

ریحانه پارسا که با نقش‌آفرینی در سریال پدر شناخته شد ، با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشته است :

یک شب ، نه هزار و یک شب ،از امشب تا هزار شب ، برای هزار و یک شب .

که درد بود،  اشک شد ، به خواب رفت

برای هزار و یک کاش که امید داشت ،کاش ، شاید ، یقین شد قبل باور .

دوباره باید از نو شاید ، برای امشب ،برای هزار شب که یادم برود درد ، که ستاره بدرخشد هر شب .برای تو ، برای هزار و یک تو.

ارژنگ امیرفضلی ،تصاویری از آگهی فروش بلیط های مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر با قیمت های نجومی در سایت دیوار را در اینستاگرام خود پست کرده و آورده است :

این اتفاق دو علت می‌تواند داشته باشد .

یک اینکه تعدادی کارت دعوت زیرمیزی می‌دهند به غیرمتخصصین که بروند و بفروشند که این نشانه از  بی بضاعت به مالی کارمندان جشنواره را میدهد که جای غصه خوردن دارد.

 دیگری آنکه کارت های اختتامیه مال خود اعضای سینماست که از فرط کم درآمدی به جای رفتن به مراسم شان ترجیح می دهند هرچند کم ولی پولی به گذران روزمره آنها اضافه شود که باز جای اندوه دارد.

 نتیجه : یکسری افراد وارد اختتامیه می‌شوند که بندگان خدا چون رسوم رفتاری را نمی‌دانند ، مراسم را به خلق برخی از اعضایش تنگ می کند

امیر جعفری هم عکسی از علی نصیریان را برای تبریک به این بازیگر در اینستاگرامش منتشر کرده و آورده است :

تبریک و خسته نباشید به تمام دوستان عزیز ، چه کاندیداها و چه برندگان.  قطعاً در میان این همه فیلم های درخشان جشنواره امسال،  شایسته بودن و شایسته شدن به معنای برنده بودن است و تبریک و تشکر از عالیجناب علی نصیریان که به جایزه‌ای اعتبار بخشید که چیزی برای اضافه کردن به هنرش ندارد.  درخشیدن همیشگی و تواضع هنرمندانه تان ، سالهای سال ، بزرگترین درس به مدعیان هنر بوده و هست . . . سایتان مستدام

نرگس آبیار که فیلمش، شبی که ماه کامل شد ،هفت سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را در جشنواره سی و هفتم از آن خود نمود ، با قرار دادن این عکس در اینستاگرام خود آورده است :

خدا را شکر می‌کنم که اتفاقاتی زیبا را برای شبی که ماه کامل شد رقم زد. ممنونم از تک تک دوستان که با پیام های زیبایشان ما را مورد لطف قرار دادند . ممنونم از مردم بزرگوار و با عزت نفس بلوچستان که در به ثمر رسیدن این پروژه ما را یاری کردند . ممنونم از گروه سازنده فیلم که در سختیها کنار هم بودیم و یکدیگر را درک کردیم . ممنونم از همسرم که تشکر کلمه کوچکی است برایش . امیدوارم سزاوار محبت هایتان باشم.

کد خبر 367566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.