نتانیاهو با هراس از ایران به ورشو رفت

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه سفرش به لهستان برای شرکت در کنفرانس ضدایرانی ورشو گفت که این رژیم همه روزه علیه ایران و تلاش هایش در منطقه اقدام می کند.

به گزارش ایمنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه سفر خود به کنفرانس ضدایرانی ورشو، بار دیگر علیه ایران سخن گفت. در حالی که به جز تعدادی از کشورهای حاشیه خلیج فارس، اکثر کشورهای دیگر در سطح پایین تر از وزیر خارجه در این کنفرانس آمریکایی شرکت می کنند، نتانیاهو تنها کسی است که به عنوان رییس دولت در این نشست حضور می یابد.

نتانیاهو در حالی که فلسطین اشغالی را ترک می کرد به خبرنگاران گفت: هر روزه علیه ایران تلاش هایی برای استقرار در منطقه اقدام می کنیم، از جمله همین دیروز.

وی افزود: ایران ما را تهدید می کند. آن ها در چهلمین سالگرد انقلابشان تهدید کردند که تل آویو و حیفا را نابود می کنند، من گفتم که موفق نمی شوند و اگر این کار را بکنند این آخرین سالگردی خواهد بود که جشن می گیرند. نتانیاهو که از برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران بسیار عصبانی است، روز گذشته گفت من تهدیدهای ایران را نادیده نمی گیرم، اما تحت تاثیر هم قرار نگرفته‌ام.

نشست ورشو روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در پایتخت لهستان برگزار می شود و مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا که ماه گذشته برگزاری آن را در قاهره پایتخت مصر اعلام کرد، دیروز تور اروپایی خود را از مجارستان آغاز کرده و پس از آن به جمهوری اسلواکی و لهستان می رود.

منبع: ایرنا

کد خبر 367513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.